Page 78 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 5-6: Znanje, motivacija in pogoji učenja v luči mednarodnih primerjav TIMSS in PISA, ur. Barbara Japelj Pavešić in Klaudija Šterman Ivančič
P. 78
lsko polje, letnik xxviii, številka 5–6

Preglednica 12: Rezultati povezanosti postavk zaznavanja zavzetosti
učiteljevega poučevanja kemije z dosežki iz kemije, TIMSS 2015, osmi
razred.

Parameter ocena St. n. p

Beta - presečišče 619,0487 12,5022 0,0000
Beta - spol -11,7519 3,9813 0,0124
Beta - Vem, kaj učitelj kemije od mene pričakuje, da naredim -0,3897 3,5248 0,9133
Beta - Razlago učitelja pri kemiji zlahka razumem -16,2028 2,7036 0,0000
Beta - Zanima me, kar pri kemiji pove učitelj -6,8736 3,4877 0,0539
Beta - Učitelj mi da pri kemiji v delo zanimive stvari -1,5937 3,4152 0,6406
Beta - Učitelj ima jasne odgovore na moja vprašanja -2,5793 4,1569 0,5410
Beta - Učitelj dobro razlaga kemijo 0,0226 3,4262 0,9921
Beta - Učitelj mi dovoli pokazati, kaj sem se naučil -1,8107 3,0408 0,5501
Beta - Učitelj naredi različne stvari, da nam pomaga pri
učenju 2,7252 3,6889 0,4609
Beta - Kadar naredim napako, mi učitelj pove, kako naj
naredim bolje 4,5042 3,1438 0,1592
R2, šole
R2, učenci 0,0908 0,0629 0,1506
R2, skupaj 0,1023 0,0251 0,0001
0,1012 0,0241 0,0000

Slika 5: Povezanost med zavzetim poučevanjem in dosežki pri
matematiki in kemiji glede na samozavest in spol učencev.
Zaznavanje zavzetosti učiteljevega poučevanja za vse predmete
kaže nasprotujoče rezultate. Sama po sebi je vsakič pozitivno povezana z

76
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83