Page 75 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 5-6: Znanje, motivacija in pogoji učenja v luči mednarodnih primerjav TIMSS in PISA, ur. Barbara Japelj Pavešić in Klaudija Šterman Ivančič
P. 75
japelj pavešić ■ kdo ima veselje z matematiko in naravoslovjem v šoli?

Preglednica 10: Rezultati modela za pojasnjevanje dosežkov iz biologije,
fizike in kemije s stališči učencev, TIMSS 2015, osmi razred.

Osnovni model Model s stališči

Parameter ocena St.n. p ocena St.n. p
Biologija
Presečišče 547,95 2,91 0,0000 444,40 13,12 0,0000
beta_Spol -17,83 2,76 0,0000
beta_Samozavest 333,90 128,19 0,0104 14,99 0,95 0,0000
beta_Vrednotenje 6024,65 147,40 0,0000 10,54 1,11 0,0000
beta_Naklonjenost učenju -7,61 1,45 0,0000
beta_Zavzetost poučevanja 0,0525 0,0193 0,0073 -4,74 1,49 0,0032
Varianca med učenci 335,13 117,98 0,0051
Varianca med šolami 545,13 3,02 0,0000 148,65 0,0000
R2, šole 5092,95 0,0375 0,0118
R2, učenci 0,0235 0,0000
0,0959
Delež pojasnjene variance
med šolami (ICC) 0,1792

Fizika 0,0617 0,0205 0,0029

Presečišče 543,82 165,61 0,0020 387,68 15,58 0,0000
5580,04 208,76 0,0000
beta_Spol 5,59 3,98 0,1802
beta_Samozavest 0,0887 0,0246 0,0001 14,46 1,13 0,0000
beta_Vrednotenje 552,03 2,6969 0,0000 6,50 1,40 0,0008
beta_Naklonjenost učenju -3,36 1,31 0,0148
beta_Zavzetost poučevanja -2,24 1,39 0,1153
Varianca med učenci 490,70 119,56 0,0004
Varianca med šolami 4644,94 150,50 0,0000
R2, šole 0,0867 0,0237 0,0004
0,1927 0,0293 0,0000
R2, učenci
0,0955 0,0215 0,0002
Delež pojasnjene variance
med šolami (ICC) 529,55 179,30 0,0054 385,35 13,29 0,0000
Kemija 6149,01 66,10 0,0000
-12,00 4,15 0,0162
Presečišče 16,81 1,52 0,0000
8,26 1,15 0,0000
beta_Spol -2,20 2,29 0,3631
beta_Samozavest -4,41 1,95 0,0504
beta_Vrednotenje 362,79 233,27 0,1552
beta_Naklonjenost učenju 010,27 205,35 0,0000
beta_Zavzetost poučevanja 0,2273 0,26 0,4149
Varianca med učenci
Varianca med šolami 0,2382 0,0242 0,0000
R2, šole

R2, učenci

73
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80