Page 46 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 5-6: Znanje, motivacija in pogoji učenja v luči mednarodnih primerjav TIMSS in PISA, ur. Barbara Japelj Pavešić in Klaudija Šterman Ivančič
P. 46
šolsko polje, letnik xxviii, številka 5–6

Zelo se strinjam Strinjam se Ne strinjam se Sploh se ne strinjam

Trditev % Povp. % Povp. % Povp. % Povp.
dosežek dosežek dosežek dosežek

27. Vem, 49,7 (1,2) 520 (2,3) 40,6 (1,1) 526 (2,5) 5,9 (0,4) 501 (6,1) 3,8 (0,8) 496 (9,7)
kaj pri
matematiki
učitelj/-ica
pričakuje od
mene.

28. 41,4 (1,0) 530 (2,9) 45,1 (1,0) 520 (2,4) 11,0 (0,5) 501 (4,1) 2,6 (0,4) 464 (7,5)
Učiteljevo/ 35,9 (0,9) 525 (2,4) 7,9 (0,5) 512 (5,1) 5,3 (0,8) 499 (5,2)
-čino 32,1 (0,9) 528 (2,5) 7,5 (0,6) 522 (3,9) 4,7 (0,6) 495 (6,8)
razlago pri 33,3 (1,0) 524 (2,6) 5,1 (0,4) 511 (4,9) 2,3 (0,3) 473 (12,3)
matematiki 28,8 (1,1) 521 (2,7) 3,2 (0,4) 510 (5,7) 1,7 (0,3) 488 (8,4)
zlahka 31,6 (0,9) 527 (2,6) 5,3 (0,5) 530 (5,9) 2,5 (0,4) 513 (8,9)
razumem. 29,3 (1,1) 527 (2,5) 3,8 (0,4) 521 (6,8) 1,7 (0,3) 508 (11,1)

29. Zanima 50,9 (1,3) 522 (2,5)
me, kar pri
matematiki
pove
učitelj/-ica.

30. Učitelj/ 55,8 (1,3) 519 (2,4)
-ica poskrbi,
da pri
matematiki
počnemo
zanimive
stvari.

31. Učitelj/ 59,3 (1,1) 522 (2,2)
-ica daje jasne
odgovore
na moja
vprašanja.

32. Učitelj/-ica
dobro razlaga 66,3 (1,3) 522 (2,1)
matematiko.

33. Učitelj/ 60,6 (1,1) 517 (2,1)
-ica naredi
različne
stvari, ki mi
pomagajo pri
učenju.

34. Učitelj/ 65,2 (1,3) 518 (2,2)
-ica mi pove,
kako naj
popravim
napake, ki jih
storim.

44
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51