Page 44 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 5-6: Znanje, motivacija in pogoji učenja v luči mednarodnih primerjav TIMSS in PISA, ur. Barbara Japelj Pavešić in Klaudija Šterman Ivančič
P. 44
šolsko polje, letnik xxviii, številka 5–6

Tabela 5a: Povezanost zaupanja četrtošolcev v lastne matematične
sposobnosti in njihovih dosežkov v raziskavi TIMSS 2015.

Stopnja Zelo se strinjam Strinjam se Ne strinjam se Sploh se ne strinjam
strinjanja s
trditvijo % Povp. % Povp. % Povp. % Povp.
dosežek dosežek dosežek dosežek
Trditev
43,3 549 42,2 509 11,0 471 3,5 463
16. Pri (1,0) (2,8) (0,9) (2,3) (0,6) (3,5) (0,5) (6,6)
matematiki
sem po navadi 12,6 470 20,0 488 29,5 528 37,9 549
uspešen. (0,7) (4,4) (0,7) (3,0) (0,9) (2,2) (1,0) (2,6)
17. 10,7 478 12,3 476 26,9 513 50,2 546
Matematika (0,6) (4,3) (0,5) (3,5) (0,9) (2,5) (1,0) (2,2)
je zame težja 47,4 537 36,2 517 12,3 486 4,2 469
kot za večino (1,1) (2,5) (0,9) (2,7) (0,7) (3,7) (0,4) (5,9)
mojih sošolcev.
18. Matematika 13,7 485 15,9 503 27,4 529 43,0 534
mi ne gre. (0,9) (3,5) (0,7) (3,3) (0,8) (2,6) (1,0) (2,5)
19. Pri
matematiki 27,4 549 35,0 532 25,5 496 12,2 476
se snov hitro (0,8) (3,3) (0,9) (2,5) (0,9) (2,9) (0,7) (3,7)
naučim.
20. 27,8 547 42,0 524 22,5 498 7,7 474
Matematika (1,0) (3) (1,1) (2,5) (0,8) (2,7) (0,5) (4,5)
me dela 13,7 470 16,9 497 25,9 527 43,5 542
živčnega. (0,8) (3,1) (0,7) (3,6) (0,9) (2,8) (1,2) (2,4)
21. Dober/ 12,0 474 13,3 494 26,6 520 48,2 540
-a sem pri (0,6) (3,9) (0,6) (3,9) (0,9) (2,6) (1,0) (2,5)
reševanju
težkih
matematičnih
nalog.
22. Učitelj/
-ica pravi, da
sem dober/a v
matematiki.
23.
Matematika
je zame težja
kot drugi
predmeti.
24.
Matematika
me zmede.

42
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49