Page 49 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 5-6: Znanje, motivacija in pogoji učenja v luči mednarodnih primerjav TIMSS in PISA, ur. Barbara Japelj Pavešić in Klaudija Šterman Ivančič
P. 49
m. podgoršek, j. ferme, a. lipovec ■ vpliv situacijskih in motivacijskih dejavnikov ...DržavaSingapurNorveškaFinskaMadžarskaSlovenijaŠpanijaTurčija
Tabela 7: Primerjava slovenskih in tujih rezultatov nekaterih izbranihOpazovanaPovp. dosežek:Povp. dosežek:Povp. dosežek:Povp. dosežek:Povp. dosežek:Povp. dosežek:Povp. dosežek:
značilnosti pouka v povezavi z učenčevimi dosežki.postavka618 (3,8)549 (2,5)535 (2)529 (3,2)520 (1,9)505 (2,5)483 (3,1)
47 % Povp. % Povp. % Povp. % Povp. % Povp. % Povp. % Povp.
dosežek dosežek dosežek dosežek dosežek dosežek dosežek
Redna uporaba 604 34,6 547 45,7 49,9
metode razlage 34,5 (6,3) (3,7) (5,4) 81,0 (3,7) (3,3)
pri obravnavi (2,4) (2,1) 535 (2,2) 521 (6,2) 520 (2,5) 71,9 (3,1) 504 (2,8) 90,1 (2,1) 483 (3,5)
nove snovi
Dostopnost 37,0 621 (5,7) 59,0 (3,9) 551 (3,8) 56,0 (3,1) 536 (2,9) 25,0 (3,1) 517 (8,6) 16,0 517 (5,3) 34,0 506 (4,1) 30,0 503 (6)
do računalnika (2,4) (2,6) (3,4) (2,8)
pri pouku
matematike
Vsakodnevne 25,3 (2,5) 629 (7,3) 8,1 (2,1) 544 (7,1) 7,3 (1,9) 536 (5,3) 46,6 534 (5,5) 44,7 525 (3,1) 21,9 (3,3) 497 14,0 496
domače naloge (4,5) (3,6) (5,4) (2,6) (12,1)
Visoka raven 19,0 681 (3,6) 44,0 578 (3,0) 28,0 572 (2,8) 35,0 581 (3,0) 32,0 559 (2,6) 33,0 (1,0) 543 (2,6) 41,0 532 (3,0)
zaupanja (0,8) (1,0) (0,9) (0,9) (0,9) (1,0)
v lastne
matematične
sposobnosti
Visoka raven 55,0 (1,0) 625 (4,0) 70,0 552 (2,6) 58,0 (1,1) 540 (2,3) 77,0 532 (3,3) 58,0 521 (2,3) 82,0 (1,3) 506 (2,5) 83,0 495 (3,0)
zaznavanja (1,2) (1,0) (1,4) (0,7)
zavzetosti
poučevanja
učiteljev
Tabela 7: Primerjava slovenskih in tujih rezultatov nekaterih izbranihOpazovanaPovp. dosežek:Povp. dosežek:Povp. dosežek:Povp. dosežek:Povp. dosežek:Povp. dosežek:Povp. dosežek:
značilnosti pouka v povezavi z učenčevimi dosežki.postavka618 (3,8)549 (2,5)535 (2)529 (3,2)520 (1,9)505 (2,5)483 (3,1)
47 % Povp. % Povp. % Povp. % Povp. % Povp. % Povp. % Povp.
dosežek dosežek dosežek dosežek dosežek dosežek dosežek
Redna uporaba 604 34,6 547 45,7 49,9
metode razlage 34,5 (6,3) (3,7) (5,4) 81,0 (3,7) (3,3)
pri obravnavi (2,4) (2,1) 535 (2,2) 521 (6,2) 520 (2,5) 71,9 (3,1) 504 (2,8) 90,1 (2,1) 483 (3,5)
nove snovi
Dostopnost 37,0 621 (5,7) 59,0 (3,9) 551 (3,8) 56,0 (3,1) 536 (2,9) 25,0 (3,1) 517 (8,6) 16,0 517 (5,3) 34,0 506 (4,1) 30,0 503 (6)
do računalnika (2,4) (2,6) (3,4) (2,8)
pri pouku
matematike
Vsakodnevne 25,3 (2,5) 629 (7,3) 8,1 (2,1) 544 (7,1) 7,3 (1,9) 536 (5,3) 46,6 534 (5,5) 44,7 525 (3,1) 21,9 (3,3) 497 14,0 496
domače naloge (4,5) (3,6) (5,4) (2,6) (12,1)
Visoka raven 19,0 681 (3,6) 44,0 578 (3,0) 28,0 572 (2,8) 35,0 581 (3,0) 32,0 559 (2,6) 33,0 (1,0) 543 (2,6) 41,0 532 (3,0)
zaupanja (0,8) (1,0) (0,9) (0,9) (0,9) (1,0)
v lastne
matematične
sposobnosti
Visoka raven 55,0 (1,0) 625 (4,0) 70,0 552 (2,6) 58,0 (1,1) 540 (2,3) 77,0 532 (3,3) 58,0 521 (2,3) 82,0 (1,3) 506 (2,5) 83,0 495 (3,0)
zaznavanja (1,2) (1,0) (1,4) (0,7)
zavzetosti
poučevanja
učiteljev