Page 32 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 5-6: Znanje, motivacija in pogoji učenja v luči mednarodnih primerjav TIMSS in PISA, ur. Barbara Japelj Pavešić in Klaudija Šterman Ivančič
P. 32
šolsko polje, letnik xxviii, številka 5–6

Klemenčič, E., in Štremfel, U. (2011). Nacionalna in mednarodna perspekti-
va izobraževanja za državljanstvo v multikulturni družbi. Ljubljana:
Založba ZRC, ZRC SAZU.

Klemenčič, E. (2012). Realistične teorije znanja. Šolsko polje, letn. 23, št. 5/6,
str. 37–61.

Klemenčič, E. (2013). Protirealistične teorije znanja. Šolsko polje, letn. 24, št.
3/4, str. 167–181.

Marentič-Požarnik, B. (2000). Psihologija učenja in pouka. Ljubljana: DZS.
Phye, G. D. (1997). Handbook of academic learning—Construction of knowl-

edge. California: Academic Press.
Rata, E. (2013). The politics of knowledge in education. New York, Abingdon:

Routledge.
Schiro, S.M. (2008). Curriculum Theory: Conflicting Visions and Enduring

Concerns. Los Angeles, London, New Delhi, Singapore: SAGE
Publications.
Schmidt, H. W., McKnight, C. C., Houang, T. R., Wai, H., Wiley, E. D.,
Cogan, S. L., in Wolfe, G. R. (2001). Why school matter: a cross-nation-
al comparison of curriculum and learning. San Francisco: Jossey-Bass.
Young, M. (2008). Bringing Knowledge Back In: From Social Constructivism
to Social Realism in the Sociology of Education. London: Routledge.
Wheelahan L. (2010). Competency-Based Training; Powerful Knowledge
and The Working Class. V: Maton, K. Moore, R. (ur.), Social Realism,
Knowledge and the Sociology of Education: Coalitions of the Mind.
London, New York: Continuum, str. 93–109.

30
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37