Page 144 - Šolsko polje, XXVII, 2016, no. 5-6: Pravičnost, neoliberalizem in izobraževanje, ur. Urška Štremfel
P. 144
šolsko polje, letnik xxvii, številka 5–6
Vidmar, M., Štremfel, U., Klemenčič, E., Štraus, M., in Mlekuž, A. (2015) V

izkrivljenem ogledalu: gostujoče pero: varčevalni predlogi IMF za izo­
braževanje ignorirajo posebnosti in vloge nacionalnega sistema. Delo 57
(256), str. 5
Vlada Republike Slovenije (2012) Nacionalni reformni program. Ljubljana:
Vlada Republike Slovenije.
Vlada Republike Slovenije (2015) Program Stabilnosti. Ljubljana: Vlada Re­
publike Slovenije.
Vlada Republike Slovenije (2016) Nacionalni reformni program. Ljubljana:
Vlada Republike Slovenije.
Volante, L., in Ritzen, J. (2016) The European Union, education governance
and international education surveys. Policy Futures in Education 14 (7),
str. 988-1004.
Walkenhorst, H. (2008). Explaining change in EU education policy. Journal
of European Public Policy 15 (4), str. 567–587.
Weible, M. C. (2008) Expert-Based Information and Policy Subystems: A Re­
view and Synthesis. Policy Studies Journal 36 (4), str. 615–635.
Wildavsky, A. (1979) Speaking truth to power. Tha art and craft of policy
analysis. Michigan: Little Brown.
Wössmann, L. in Schültz, G. (2006) Efficiency and Equity in European Edu­
cation and Training Systems. EENEE Analytical Report No. 1. Brus­
sels: European Expert Network on Economics of Education (EENEE).
Wößmann, L. (2008). Efficiency and equity of European education and trai­
ning policies. International Tax and Public Finance, 15 (2), str. 199–230.
Zgaga, P. (2011) Družba, kriza in trajnost: izobraževanje in izobraževanje uči­
teljev. V Izzivi in usmeritve profesionalnega razvoja učiteljev. Ljubljana:
Pedagoški inštitut.
Žiljak, T. (2008) Lost in Translation: Discursive Obstacles in Educational Po­
licy Transfers. Politička misao 45 (5), str. 91–113.

142
   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149