Page 140 - Šolsko polje, XXVII, 2016, no. 5-6: Pravičnost, neoliberalizem in izobraževanje, ur. Urška Štremfel
P. 140
šolsko polje, letnik xxvii, številka 5–6

Evropska komisija (2011) Priporočilo Sveta v zvezi z nacionalnim reformnim
programom Slovenije za leto 2016 in mnenje Sveta o programu stabilno­
sti Slovenije za leto 2016. Bruselj: Evropska komisija.

Evropska komisija (2012a) Sporočilo Komisije Evropskemu parlamentu, Sve­
tu, Evropskemu ekonomskemu-socialnemu odboru in Odboru regij:
Ponovni razmislek o izobraževanju: naložbe v spretnosti za boljše soci­
alno-ekonomske rezultate. Bruselj: Evropska komisija.

Evropska komisija (2012b) Priporočilo Sveta v zvezi z nacionalnim reformnim
programom Slovenije za leto 2012 in mnenje Sveta o programu stabilno­
sti Slovenije za leto 2012. Bruselj: Evropska komisija.

Evropska komisija (2014) Priporočilo Sveta v zvezi z nacionalnim reformnim
programom Slovenije za leto 2014 in mnenje Sveta o programu stabilno­
sti Slovenije za leto 2014. Bruselj: Evropska komisija.

Fink Hafner, D. (2002) Analiza politik – akterji, modeli in načrtovanje poli­
tike skupnosti. V Jelovac, D. (ur.). Jadranje po nemirnih vodah menedž­
menta nevladnih organizacij. Ljubljana: Radio Študent: Študentska or­
ganizacija Univerze v Kopru: Visoka šola za management.

Fukuyama, F. (1999) The Great Disruption: Human Nature and the Reconsti­
tution of Social Order. New York: Free Press.

Gornitzka, Å. (2006) The Open Method of Coordination as practice – A wa­
tershed in European education policy? Oslo: University of Oslo, Arena
Working Paper, No. 16/2006.

Grek, S. (2009) Governing by numbers: the PISA “effect” in Europe. Journal
of Education Policy 24 (1), str. 23–37.

Grek, S. (2010) International Organisations and the Shared Construction of
Policy “Problems”: problematisation and change in education governan­
ce in Europe. European Educational Research Journal 9 (3), str. 396–406.

Grimaldi, E. (2012) Neoliberalism and the marginalisation of social justice:
the making of an education policy to combat social exclusion. Internati­
onal Journal of Inclusive Education 16 (11), str. 1131–1154.

Haahr, Jens Henrik. 2004. Open co-ordination as advanced liberal gover­
nment. Journal of European Public Policy 11 (2), str. 209–230.

Hanushek, E. A., in Wößmann, L. (2010) The cost of low educational achieve­
ment in European Union. EENEE Analytical Report No. 7. Brussels:
European Expert Network on Economics of Education.

Haverland, M. (2009) How leader states influence EU policy-ma­
king: Analysing the expert strategy. European Integration onli­
ne Papers 13 (1): 1–19. http://eiop.or.at/eiop/index.php/eiop/article/
view/2009_025a/143 (pridobljeno 22. 2. 2011).

138
   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145