Page 140 - Šolsko polje, XXVII, 2016, no. 5-6: Pravičnost, neoliberalizem in izobraževanje, ur. Urška Štremfel
P. 140
šolsko polje, letnik xxvii, številka 5–6
Evropska komisija (2011) Priporočilo Sveta v zvezi z nacionalnim reformnim
programom Slovenije za leto 2016 in mnenje Sveta o programu stabilno
sti Slovenije za leto 2016. Bruselj: Evropska komisija.
Evropska komisija (2012a) Sporočilo Komisije Evropskemu parlamentu, Sve
tu, Evropskemu ekonomskemu-socialnemu odboru in Odboru regij:
Ponovni razmislek o izobraževanju: naložbe v spretnosti za boljše soci
alno-ekonomske rezultate. Bruselj: Evropska komisija.
Evropska komisija (2012b) Priporočilo Sveta v zvezi z nacionalnim reformnim
programom Slovenije za leto 2012 in mnenje Sveta o programu stabilno
sti Slovenije za leto 2012. Bruselj: Evropska komisija.
Evropska komisija (2014) Priporočilo Sveta v zvezi z nacionalnim reformnim
programom Slovenije za leto 2014 in mnenje Sveta o programu stabilno
sti Slovenije za leto 2014. Bruselj: Evropska komisija.
Fink Hafner, D. (2002) Analiza politik – akterji, modeli in načrtovanje poli
tike skupnosti. V Jelovac, D. (ur.). Jadranje po nemirnih vodah menedž
menta nevladnih organizacij. Ljubljana: Radio Študent: Študentska or
ganizacija Univerze v Kopru: Visoka šola za management.
Fukuyama, F. (1999) The Great Disruption: Human Nature and the Reconsti
tution of Social Order. New York: Free Press.
Gornitzka, Å. (2006) The Open Method of Coordination as practice – A wa
tershed in European education policy? Oslo: University of Oslo, Arena
Working Paper, No. 16/2006.
Grek, S. (2009) Governing by numbers: the PISA “effect” in Europe. Journal
of Education Policy 24 (1), str. 23–37.
Grek, S. (2010) International Organisations and the Shared Construction of
Policy “Problems”: problematisation and change in education governan
ce in Europe. European Educational Research Journal 9 (3), str. 396–406.
Grimaldi, E. (2012) Neoliberalism and the marginalisation of social justice:
the making of an education policy to combat social exclusion. Internati
onal Journal of Inclusive Education 16 (11), str. 1131–1154.
Haahr, Jens Henrik. 2004. Open co-ordination as advanced liberal gover
nment. Journal of European Public Policy 11 (2), str. 209–230.
Hanushek, E. A., in Wößmann, L. (2010) The cost of low educational achieve
ment in European Union. EENEE Analytical Report No. 7. Brussels:
European Expert Network on Economics of Education.
Haverland, M. (2009) How leader states influence EU policy-ma
king: Analysing the expert strategy. European Integration onli
ne Papers 13 (1): 1–19. http://eiop.or.at/eiop/index.php/eiop/article/
view/2009_025a/143 (pridobljeno 22. 2. 2011).
138
Evropska komisija (2011) Priporočilo Sveta v zvezi z nacionalnim reformnim
programom Slovenije za leto 2016 in mnenje Sveta o programu stabilno
sti Slovenije za leto 2016. Bruselj: Evropska komisija.
Evropska komisija (2012a) Sporočilo Komisije Evropskemu parlamentu, Sve
tu, Evropskemu ekonomskemu-socialnemu odboru in Odboru regij:
Ponovni razmislek o izobraževanju: naložbe v spretnosti za boljše soci
alno-ekonomske rezultate. Bruselj: Evropska komisija.
Evropska komisija (2012b) Priporočilo Sveta v zvezi z nacionalnim reformnim
programom Slovenije za leto 2012 in mnenje Sveta o programu stabilno
sti Slovenije za leto 2012. Bruselj: Evropska komisija.
Evropska komisija (2014) Priporočilo Sveta v zvezi z nacionalnim reformnim
programom Slovenije za leto 2014 in mnenje Sveta o programu stabilno
sti Slovenije za leto 2014. Bruselj: Evropska komisija.
Fink Hafner, D. (2002) Analiza politik – akterji, modeli in načrtovanje poli
tike skupnosti. V Jelovac, D. (ur.). Jadranje po nemirnih vodah menedž
menta nevladnih organizacij. Ljubljana: Radio Študent: Študentska or
ganizacija Univerze v Kopru: Visoka šola za management.
Fukuyama, F. (1999) The Great Disruption: Human Nature and the Reconsti
tution of Social Order. New York: Free Press.
Gornitzka, Å. (2006) The Open Method of Coordination as practice – A wa
tershed in European education policy? Oslo: University of Oslo, Arena
Working Paper, No. 16/2006.
Grek, S. (2009) Governing by numbers: the PISA “effect” in Europe. Journal
of Education Policy 24 (1), str. 23–37.
Grek, S. (2010) International Organisations and the Shared Construction of
Policy “Problems”: problematisation and change in education governan
ce in Europe. European Educational Research Journal 9 (3), str. 396–406.
Grimaldi, E. (2012) Neoliberalism and the marginalisation of social justice:
the making of an education policy to combat social exclusion. Internati
onal Journal of Inclusive Education 16 (11), str. 1131–1154.
Haahr, Jens Henrik. 2004. Open co-ordination as advanced liberal gover
nment. Journal of European Public Policy 11 (2), str. 209–230.
Hanushek, E. A., in Wößmann, L. (2010) The cost of low educational achieve
ment in European Union. EENEE Analytical Report No. 7. Brussels:
European Expert Network on Economics of Education.
Haverland, M. (2009) How leader states influence EU policy-ma
king: Analysing the expert strategy. European Integration onli
ne Papers 13 (1): 1–19. http://eiop.or.at/eiop/index.php/eiop/article/
view/2009_025a/143 (pridobljeno 22. 2. 2011).
138