Page 209 - Šolsko polje, XXXI, 2020, 3-4: Convention on the Rights of the Child: Educational Opportunities and Social Justice, eds. Zdenko Kodelja and Urška Štremfel
P. 209
a. drobnič vidic ■ primerjava dveh interdisciplinarnih učnih pristopov ...PodročjeSkrajšan naslovKratek opisNivoVrsta Metoda Osebe Število
207
NA-MA Investigating the Influence of ... Učinek 9-tedenskega IBL (z lastnostmi PBL) izo- SŠ MIX KVAZI Učitelji 25
Professional Development Course braževanja za učitelje matematike/naravoslovja. 85
85
STEM Teachers Roles, students personalities, Vprašalnik MAVIES o realizaciji IBL lastnosti UN KVAN NEEKS Učenci 22
263
Inquiry Learning Outcomes (vloga učitelja, način spoznavanja snovi) pri STEM. /

Observing Inquiry-Based Learning Vprašalnik učiteljem matematike in naravol- Učitelji/
NA-MA Environments Using SIO sovja, ki izvajajo po dve lekciji z IBL in PBL OŠ+SŠ KVAN NEEKS učenci
MAT Instrument projekti. SŠ
STEM SŠ
STEM Developing Preservice Teachers Semestrsko preoblikovanje klasičnih mate- KVAL NEEKS Bodoči
Abilities to Modify Mathematical matičnih nalog v naloge z IBL pristopom bo- OŠ+SŠ učitelji
Tasks dočih učiteljev.

Teachers Attitudes Toward Teaching Pomen osebnega prepričanja za vključevanje KVAN NEEKS Učitelji
Integrated STEM IBL, PBL in sodelovalnega dela za interdisci-
plinarni STEM.

An Analysis of Cultural Influences Primerjava treh šol (OŠ nižji nivo, višji nivo in KVAL DESKR Učitelji/
on STEM Schools: Similarities and SŠ) učiteljev/ učencev, ki izvajajo mix IBL in učenci
Differences PBL s STEM.
   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214