Page 206 - Šolsko polje, XXXI, 2020, 3-4: Convention on the Rights of the Child: Educational Opportunities and Social Justice, eds. Zdenko Kodelja and Urška Štremfel
P. 206
šolsko polje, letnik xxxi, številka 3–4
Preglednica 4: Karakteristike osrednjih objav o IBL ali PBL.
Preučevana inovacija: IBL % PBL % Skupaj %
Področje preučevanja 65 100,0% 8 100,0% 73 100,0%
Matematika 4 6,2% 0 0,0% 4 5,5%
Matematika in naravoslovje 8 12,3% 0 0,0% 8 11,0%
STEM 3 4,6% 2 25,0% 5 6,8%
Naravoslovje 50 76,9% 6 75,0% 56 76,7%
Nivo izobraževanja 65 100,0% 8 100,0% 73 100,0%
Osnovna šola 38 58,5% 3 37,5% 42 57,5%
Srednja šola 15 23,1% 3 37,5% 18 24,7%
Univerza in več 12 18,4% 2 25,0% 13 17,8%
Vrsta raziskave 65 100,0% 8 100,0% 73 100,0%
Kvantitativna 27 41,5% 3 37,5% 30 41,1%
Kvalitativna 27 41,5% 5 62,5% 32 43,8%
Mix 11 16,9% 0 0,0% 11 15,1%
Raziskovalna metoda 65 100,0% 8 100,0% 73 100,0%
Kavzalno-eksperimentalna 16 24,6% 1 12,5% 17 23,3%
Kvazi kavzalno-eksperimentalna 9 13,8% 1 12,5% 10 13,7%
Kavzalno-neeksperimentalna 38 58,5% 6 75,0% 44 60,3%
Deskriptivna 1 1,5% 0 0,0% 1 1,4%
Nedoločeno 1 1,5% 0 0,0% 1 1,4%
Osebe preučevanja 65 100,0% 8 100,0% 73 100,0%
Učenci 21 32,3% 5 62,5% 26 35,6%
Učitelji ali prihodnji učitelji 36 55,4% 2 25,0% 38 52,0%
Učenci in učitelji 7 10,8% 1 12,5% 8 11,0%
Drugo 1 1,5% 0 0,0% 1 1,4%
Podrobnejša analiza prispevkov, povezanih z matematiko
Kljub obetavnemu številu IBL raziskav (65), kjer je učni pristop v sredi-
šču preučevanja, ugotovimo, da ni veliko takih prispevkov, ki so poveza-
ni z matematiko. Z njo je povezanih 15 prispevkov, ki jih bomo podrob-
neje analizirali: 4 s področja matematike, 8 s področja matematike in
naravoslovja skupaj ter tri s področja STEM, kjer se predmetoma pridruži
204
Preglednica 4: Karakteristike osrednjih objav o IBL ali PBL.
Preučevana inovacija: IBL % PBL % Skupaj %
Področje preučevanja 65 100,0% 8 100,0% 73 100,0%
Matematika 4 6,2% 0 0,0% 4 5,5%
Matematika in naravoslovje 8 12,3% 0 0,0% 8 11,0%
STEM 3 4,6% 2 25,0% 5 6,8%
Naravoslovje 50 76,9% 6 75,0% 56 76,7%
Nivo izobraževanja 65 100,0% 8 100,0% 73 100,0%
Osnovna šola 38 58,5% 3 37,5% 42 57,5%
Srednja šola 15 23,1% 3 37,5% 18 24,7%
Univerza in več 12 18,4% 2 25,0% 13 17,8%
Vrsta raziskave 65 100,0% 8 100,0% 73 100,0%
Kvantitativna 27 41,5% 3 37,5% 30 41,1%
Kvalitativna 27 41,5% 5 62,5% 32 43,8%
Mix 11 16,9% 0 0,0% 11 15,1%
Raziskovalna metoda 65 100,0% 8 100,0% 73 100,0%
Kavzalno-eksperimentalna 16 24,6% 1 12,5% 17 23,3%
Kvazi kavzalno-eksperimentalna 9 13,8% 1 12,5% 10 13,7%
Kavzalno-neeksperimentalna 38 58,5% 6 75,0% 44 60,3%
Deskriptivna 1 1,5% 0 0,0% 1 1,4%
Nedoločeno 1 1,5% 0 0,0% 1 1,4%
Osebe preučevanja 65 100,0% 8 100,0% 73 100,0%
Učenci 21 32,3% 5 62,5% 26 35,6%
Učitelji ali prihodnji učitelji 36 55,4% 2 25,0% 38 52,0%
Učenci in učitelji 7 10,8% 1 12,5% 8 11,0%
Drugo 1 1,5% 0 0,0% 1 1,4%
Podrobnejša analiza prispevkov, povezanih z matematiko
Kljub obetavnemu številu IBL raziskav (65), kjer je učni pristop v sredi-
šču preučevanja, ugotovimo, da ni veliko takih prispevkov, ki so poveza-
ni z matematiko. Z njo je povezanih 15 prispevkov, ki jih bomo podrob-
neje analizirali: 4 s področja matematike, 8 s področja matematike in
naravoslovja skupaj ter tri s področja STEM, kjer se predmetoma pridruži
204