Page 208 - Šolsko polje, XXXI, 2020, 3-4: Convention on the Rights of the Child: Educational Opportunities and Social Justice, eds. Zdenko Kodelja and Urška Štremfel
P. 208
šolsko polje, letnik xxxi, številka 3–4PodročjeSkrajšan naslovKratek opisNivoVrsta Metoda Osebe Število

Preglednica 5: Prispevki o IBL v IJSME na področju matematike
(skupaj z drugimi predmeti).

206
NA-MA Effective Professional Development in Izboljšanje 3-tedenskega izobraževalnega progra- OŠ+SŠ KVAL NEEKS Učitelji 47
Science and Mathematics Education ma z IBL projekti s segmenti PBL z vprašalnikom. 1222
10+12
NA-MA K-12 Science and Mathematics Teachers Preverjanje smiselnosti in pogostosti uvajanja IBL v OŠ+SŠ KVAN NEEKS Učitelji 21+41
205
Beliefs About Use of Inquiry matematiko in naravoslovje z vprašalnikom. 790
49
NA-MA The design and Validation of EQUIP: An Razvoj vprašalnika EQUIP o IBL na podlagi 102. OŠ KVAN NEEKS Učitelji
6
Instrument to Assess IBL učnih lekcij učiteljev in učencev z IBL pristopom. 10

MAT Emotion, confidence, perception and Preučevanje strahu in frustracij pri matematiki pri UN KVAN EKS Prihodnji
expectation case of mathematics izvajanju polletnega IBL v OŠ ali brez njega. KVAN učitelji

NA-MA Planning, Enactment, and Reflection in Testiranje in analiziranje vprašalnika za IBL. OŠ+SŠ NEEKS Prihodnji
IBL: Validating Questionnaire učitelji

NA-MA Connecting mathematics in primary sci- Preučitev vključevanja matematike v naravoslovje v OŠ KVAN NEEKS Učenci

ence inquiry projects 72. skupinah učencev, ki sami izvajajo projekte.

NA-MA Building a Community of Practice aro- Enoletno izobraževalnje v IBL programu s segmen- OŠ MIX KVAZI Učitelji

und Inquiry Instruction ti projektnega dela s PBL pristopom.

MAT Sociomathematical norms negotiating in Sposobnost dijakov za izvajanje nevodenega IBL SŠ KVAL NEEKS Učenci
MAT UN
the discussions pri matematiki.

Mathematical Practicing in 5-tedensko uvajanje IBL z dinamično geometri- KVAN NEEKS Prihodnji
Technological Setting jo v področje matematike pri obravnavi lastno- učitelji
sti krožnic.
   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213