Page 199 - Šolsko polje, XXXI, 2020, 3-4: Convention on the Rights of the Child: Educational Opportunities and Social Justice, eds. Zdenko Kodelja and Urška Štremfel
P. 199
drobnič vidic ■ primerjava dveh interdisciplinarnih učnih pristopov ...

Preglednica 3: Število prispevkov o IBL in PBL po področjih:
naravoslovje, matematika, tehnika/tehnologija, STEM, druga področja
in vsa področja.

Besedni sklopi Število Jezik Nar Mat Teh STEM Drugo Vse

Učenje SL: 31 26         5
z raziskovanjem 40 6 1 2      

TJ: 9

Raziskovalno SL: 67 47 3 3   5 9
učenje 76     1   1

TJ: 9 7

Učenje 4 SL: 3   3        
s preiskovanjem TJ: 1   1        

Preiskovalno 0          
učenje

Učenje 1 SL: 1     1     
s poizvedovanjem TJ: 0           

Poizvedovalno SL: 3     3     
učenje 3         

TJ:0  

Skupaj IBL 124 104+19 86 8 9 1 5 15

Problemsko na- SL: 13 1 1     83
ravnano učenje 23   1     63

TJ: 10

Problemsko za- SL: 3   1     2 
snovano učenje 3       0 

TJ:0  

Problemsko SL:25 2 1 1   8 13
učenje 49 84

TJ:24 3 2 7  

Učenje 0             
s problemi

Skupaj PBL 75 41+34 6 6 8 0 32 23

Skupaj IBL 199 145+53 92 14 17 1 37 38
PBL

učenje (od tega 1 angleški) na področju matematike, inženirstva in zdra-
vstvene nege. Ko smo vnesli besedni sklop problemsko učenje, smo dobi-
li 49 zadetkov, od tega 51 % slovenskih. Čeprav je problemsko učenje lah-
ko uporabljeno širše kot pojem metode pri pouku, ki je zajeta le krajši čas
oz. del učne ure in ne gre za učni pristop, ki se uporablja pri učenju kon-
tinuirano dalj časa, ima kar 55 % prispevkov angleški prevod problem-ba-
sed learning, torej PBL, 35 % jih nima angleškega prevoda, po enkrat pa se

197
   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204