Page 99 - Šolsko polje, XXX, 2019, št. 3-4: Nasilje, šola, družba II, ur. Mitja Sardoč in Barbara Japelj Pavešić
P. 99
japelj pavešić ■ ali je šolsko nasilje med slovenskimi učenci povezano z učenjem?
Preglednica 4: Regresijske analize napovedi naklonjenosti do učenja
matematike in naravoslovja oz. kemije iz zaznane izpostavljenosti nasilju
in občutka pripadnosti šoli po spolu.
4. razred 8. razred
Napovedniki Regresijski St. n. t-vrednost Regresijski St. n. t-vrednost
koeficient koeficient
Deklice
Povezanost z naklonjenostjo do učenja matematike
Konstanta 5,23 0,31 17,09 4,53 0,26 17,18
- naklonjenost
Izpostavljenost nasilju 0,03 0,02 1,36 -0,03 0,02 -1,08
Občutek pripadno- 0,39* 0,02 16,15 0,51* 0,03 17,18
sti šoli
R2 = 0,17 (0,02) R2 = 0,17 (0,02)
Povezanost z naklonjenostjo do učenja učenja naravoslovja/kemije
Konstanta 5,81 0,35 16,75 6,90 0,41 16,66
- naklonjenost
Izpostavljenost nasilju 0,02 0,03 0,63 -0,10* 0,03 -3,42
Občutek pripadno- 0,34* 0,03 12,10 0,43* 0,03 12,63
sti šoli
R2 = 0,11 (0,02) R2 = 0,10 (0,02)
Dečki
Povezanost z naklonjenostjo do učenja matematike
Konstanta 4,90 0,34 14,26 5,01 0,26 19,13
- naklonjenost
Izpostavljenost nasilju 0,00 0,02 -0,14 -0,07* 0,02 -3,08
Občutek pripadno- 0,50* 0,03 19,43 0,53* 0,02 21,62
sti šoli
R2= 0,25 (0,02) R2 = 0,22 (0,02)
Povezanost z naklonjenostjo do učenja naravoslovja/kemije
Konstanta 6,06 0,32 18,91 6,76 0,31 22,00
- naklonjenost
Izpostavljenost nasilju -0,02 0,03 -0,60 -0,05* 0,02 -2,52
Občutek pripadno- 0,39* 0,03 15,56 0,39* 0,04 11,07
sti šoli
R2 = 0,14 (0,02) R2 = 0,11 (0,02)
* označuje statistično značilne vrednosti.
Posamezni vidiki pripadnosti šoli in nasilja na šoli
Med slovenskimi učenci četrtega razreda smo s preliminarno regresijsko
analizo napovedi naklonjenosti do učenja matematike s šestimi postav-
kami lestvice merjenja občutka pripadnosti šoli kot napovedniki ugoto-
vili, da so z naklonjenostjo do učenja matematike značilno povezane štiri
97
Preglednica 4: Regresijske analize napovedi naklonjenosti do učenja
matematike in naravoslovja oz. kemije iz zaznane izpostavljenosti nasilju
in občutka pripadnosti šoli po spolu.
4. razred 8. razred
Napovedniki Regresijski St. n. t-vrednost Regresijski St. n. t-vrednost
koeficient koeficient
Deklice
Povezanost z naklonjenostjo do učenja matematike
Konstanta 5,23 0,31 17,09 4,53 0,26 17,18
- naklonjenost
Izpostavljenost nasilju 0,03 0,02 1,36 -0,03 0,02 -1,08
Občutek pripadno- 0,39* 0,02 16,15 0,51* 0,03 17,18
sti šoli
R2 = 0,17 (0,02) R2 = 0,17 (0,02)
Povezanost z naklonjenostjo do učenja učenja naravoslovja/kemije
Konstanta 5,81 0,35 16,75 6,90 0,41 16,66
- naklonjenost
Izpostavljenost nasilju 0,02 0,03 0,63 -0,10* 0,03 -3,42
Občutek pripadno- 0,34* 0,03 12,10 0,43* 0,03 12,63
sti šoli
R2 = 0,11 (0,02) R2 = 0,10 (0,02)
Dečki
Povezanost z naklonjenostjo do učenja matematike
Konstanta 4,90 0,34 14,26 5,01 0,26 19,13
- naklonjenost
Izpostavljenost nasilju 0,00 0,02 -0,14 -0,07* 0,02 -3,08
Občutek pripadno- 0,50* 0,03 19,43 0,53* 0,02 21,62
sti šoli
R2= 0,25 (0,02) R2 = 0,22 (0,02)
Povezanost z naklonjenostjo do učenja naravoslovja/kemije
Konstanta 6,06 0,32 18,91 6,76 0,31 22,00
- naklonjenost
Izpostavljenost nasilju -0,02 0,03 -0,60 -0,05* 0,02 -2,52
Občutek pripadno- 0,39* 0,03 15,56 0,39* 0,04 11,07
sti šoli
R2 = 0,14 (0,02) R2 = 0,11 (0,02)
* označuje statistično značilne vrednosti.
Posamezni vidiki pripadnosti šoli in nasilja na šoli
Med slovenskimi učenci četrtega razreda smo s preliminarno regresijsko
analizo napovedi naklonjenosti do učenja matematike s šestimi postav-
kami lestvice merjenja občutka pripadnosti šoli kot napovedniki ugoto-
vili, da so z naklonjenostjo do učenja matematike značilno povezane štiri
97