Page 184 - Šolsko polje, XXX, 2019, št. 3-4: Nasilje, šola, družba II, ur. Mitja Sardoč in Barbara Japelj Pavešić
P. 184
šolsko polje, letnik xxx, številka 3–4

Metelko Lisec, T. (2008). Mediacija v vzgojno-izobraževalnih ustanovah –
nova kultura odnosov, Didakta, 18, str. 8−11.

Prgič, J. (2010) Šolska in vrstniška mediacija: vse, kar morate vedeti o mediaci-
ji v šoli. Griže: Svetovalno-izobraževalni center MI.

Rogers, C., in Farson, R. (1987) Active listening. V: R.G. Newman, M.A.
Danzinger in M. Cohen [ur.], Communicating in Business Today. D.C.
Heath in Company. http://www.goget.org/pdf/Rogers_Farson.pdf.
(10.12.2013).

Rosenberg, M. (1965) Rosenberg self-esteem scale. http://www.fetzer.org/sites/
default/files/images/stories/pdf/selfmeasures/self_measures_for_self-
-esteem_rosenberg_self-esteem.pdf. (25.10.2013).

Rugelj, D. (2011) Izkušnje z vrstniško mediacijo na izbranih osnovnih šola.
Diplomsko delo. Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta.

Vogrinc, J. (2008a) Pomen triangulacije za zagotavljanje kakovosti znanstve-
nih spoznanj kvalitativnega raziskovanja, Sodobna pedagogika 5, str.
108–122.

doi: https://www.doi.org/10.32320/1581-6044.30(3-4)169-182

182
   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189