Page 183 - Šolsko polje, XXX, 2019, št. 3-4: Nasilje, šola, družba II, ur. Mitja Sardoč in Barbara Japelj Pavešić
P. 183
m. kukovec ■ vrstniška mediacija

Bryant, B. (1982) An index of empathy for children and adolescents, Child
Development 53 str. 413−425.

Cohen, R. (2012) Vrstniki razrešujejo konflikte: vrstniška mediacija v šolah.
Ljubljana: Zavod Rakmo.

Cuijpers, P., Koot, H. M., Van Lier, P. A. C., in Witvliet, M. (2009) Testing
links between childhood positive peer relations and externalizing out-
comes through a randomized controlled intervention study Journal of
Consulting and Clinical Psychology 77(5), str. 905−915.

De Wied, M., Engels, R., Goudena, P., Maas, C., Matthys, W., Meeus, W.,
Van Goozen, S., in Vermande, M. (2007). Bryant‘s empathy index:
A closer examination of its internal structure, European Journal of
Psychological Assessment 23(2), str. 99−104.

Gilhooley, J., in Scheuch, N.S. (2000) Using peer mediation in clasrooms and
schools, strategies for teachers, counselors, and administrators. Thousand
Oaks, California: Corwin Press Inc.

Grebenc, V., Kodele, T., Kvaternik, I., in Rihter, L. (2010) Pogovarjajmo se:
skupnostni pristop v šoli. Ljubljana: Fakulteta za socialno delo.

Haft S., W., in Weiss R. E. (1998) Peer mediation in schools: expectations
and evaluations, Harvard Negotiation Law Review 3, str. 213−270.

Harris, R.D. (2005) Unlocking the learning potencial in peer Mediation:
an evaluation of peer mediation modeling, and disputant learning,
Conflict Resolution Quarterly 23(2), str. 141−164.

Haith M., Miller S. A., in Vasta, R. M. (1997) Dječja psihologija: moderna
znanost. Jastrebarsko: Naklada Slap.

Iršič, M. (2010) Mediacija. Ljubljana: Rakmo.
Justin, J., in Zupančič, M. (1991) Otrok, pravila, vrednote: otrokov moralni in

socialni razvoj. Radovljica: Didakta.
Klobasa, M. (2014) Vrstniška mediacija na osnovnih šolah v Mariboru in oko-

lici: značilnosti vrstniških mediatorjev in dosedanje izkušnje z mediacijo,
Magistrsko delo, Maribor: Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta.
Košir, K. (2013) Socialni odnosi v šoli. Maribor: Subkulturni azil.
Kroflič, B. (1998) Učinki ustvarjalnega giba na nekatere vidike otrokovega in-
telektualnega, emocionalnega in socialnega razvoja. Doktorska diserta-
cija, Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta.
Marčič, R. (2006a). Povezanost mladostnikove samopodobe in samospošto-
vanja z nekaterimi zdravju škodljivimi vedenji, Psihološka obzorja 15(4),
str. 53−65.
Mesec, B. (1998). Uvod v kvalitativno raziskovanje v socialnem delu.
Ljubljana: Visoka šola za socialno delo.

181
   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188