Page 89 - Šolsko polje, XXVII, 2016, no. 3-4: IEA ICILS in druge sodobne teme, ur. Eva Klemenčič
P. 89
m. štraus ■ povezanost pogostosti in namenov rabe računalnika ...UčenkeZaznana samo-učinko-Zaznana samo-učinko-Zanimanje in veselje doDosežek RI pismenosti
(CONSTANT) vitost pri osnovnih na- vitost pri zahtevnejših dela z računalnikom b b.se b.t
Opis povezanosti po latentnih rezultatih b b.se b.t
Rezultate v preglednici lahko gledamo za spola primerjalno med različ­logahnalogah
nimi latentnimi rezultati in primerjalno med posameznimi napovedni­b b.se b.tb b.se b.t
ki. Poglejmo najprej primerjave med spoloma po posameznih latentnih
rezultatih. V splošnem so ugotovitve regresijskih analiz v nadaljevanju0,05 (0,03) 1,95

87
-0,26 (0,02) -13,12 * -0,26 (0,02) -11,82 * 0,25 (0,04) 6,59 *

socialno-ekonomski status 0,07 (0,02) 2,70 * 0,03 (0,02) 1,33 0,00 (0,03) 0,01 0,27 (0,03) 8,61 *

delo z namenskimi 0,04 (0,04) 1,03 0,12 (0,03) 4,23 * 0,03 (0,04) 0,64 0,05 (0,04) 1,33
aplikacijami

komuniciranje na socialnih 0,18 (0,03) 6,91 * 0,12 (0,03) 3,72 * 0,10 (0,04) 2,85 * 0,09 (0,04) 2,63 *
omrežjih

objavljanje vsebin na foru- 0,05 (0,03) 1,48 0,17 (0,04) 4,50 * 0,10 (0,03) 3,37 * -0,09 (0,04) -2,25 *
mih, spletnih straneh
in blogih

uporaba pri pouku v šoli 0,01 (0,03) 0,38 -0,05 (0,03) -1,78 -0,02 (0,03) -0,67 0,08 (0,03) 2,69 *

dostopanje do informacij, 0,07 (0,03) 2,01 * 0,04 (0,03) 1,15 0,22 (0,03) 6,51 * 0,04 (0,04) 1,06
novic, glasbe in videov

domače delo za šolo 0,07 (0,04) 1,82 0,08 (0,04) 2,09 * 0,02 (0,03) 0,56 -0,10 (0,04) -2,41 *
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94