Page 88 - Šolsko polje, XXVII, 2016, no. 3-4: IEA ICILS in druge sodobne teme, ur. Eva Klemenčič
P. 88
šolsko polje, letnik xxvii, številka 3–4UčenciZaznana samo-učinko-Zaznana samo-učinko-Zanimanje in veselje doDosežek RI pismenosti
Preglednica 3: Povezanost rabe računalnika za različne namene z laten-vitost pri osnovnih na-vitost pri zahtevnejšihdela z računalnikomb b.se b.t
tnimi rezultati na področju RI pismenosti za učence in učenke.b b.se b.t
logah nalogah
86 b b.se b.t b b.se b.t

(CONSTANT) 0,00 (0,03) -0,04 0,25 (0,03) 7,62 * 0,26 (0,04) 7,47 * -0,17 (0,04) -4,21 *

socialno-ekonomski status 0,05 (0,04) 1,28 0,05 (0,03) 1,44 0,03 (0,03) 0,84 0,25 (0,03) 9,26 *

delo z namenskimi 0,09 (0,05) 1,91 0,13 (0,04) 3,52 * 0,09 (0,04) 2,29 * 0,06 (0,04) 1,34
aplikacijami

komuniciranje na socialnih 0,18 (0,04) 5,18 * 0,09 (0,05) 2,04 * 0,22 (0,05) 4,25 * 0,08 (0,03) 2,30 *
omrežjih

objavljanje vsebin na foru- -0,09 (0,04) -2,54 * 0,17 (0,05) 3,71 * -0,03 (0,04) -0,69
mih, spletnih straneh -0,15 (0,04) -3,71 *
in blogih

uporaba pri pouku v šoli -0,05 (0,03) -1,33 -0,04 (0,03) -1,28 -0,03 (0,03) -0,78 0,01 (0,03) 0,34

dostopanje do informacij, 0,12 (0,04) 3,46 * 0,06 (0,03) 1,64 0,21 (0,03) 6,47 * 0,09 (0,04) 2,33 *
novic, glasbe in videov

domače delo za šolo -0,03 (0,04) -0,86 -0,01 (0,03) -0,44 -0,06 (0,04) -1,53 -0,08 (0,03) -2,22 *
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93