Page 122 - Šolsko polje, XXVII, 2016, no. 3-4: IEA ICILS in druge sodobne teme, ur. Eva Klemenčič
P. 122
šolsko polje, letnik xxvii, številka 3–4
IKT. Iz sklopov spremenljivk so izračunani indeksi, ki jih uporabimo za
nadaljnje analize. Zanima nas predvsem, kako se povezujeta odnos šole do
IKT (percepcija učitelja) in odnos učitelja do IKT.
Tabela 5: Sodelovalno delo in strategija šole pri rabi IKT.
IKT kot prioriteta Skupno delo Šolska Sodelova- Opazovanje Skupna
pri poučevanju z ostalimi pravila o rabi nje z drugi- drugih učite- šolska
učitelji mi za razvija- ljev pri delu pričako-
IKT. nje učnih ur vanja
z IKT
z IKT 2,13
949
IKT μ 2,58 2,11 2,16 2,52 ,732
ni prioriteta N 2,59
σ 958 956 952 955 301
,873
,837 ,741 ,728 ,792
IKT μ 3,14 2,47 2,71 2,81
je prioriteta
N 298 301 301 301
σ ,821 ,905 ,933 ,892
μ = povprečna vrednost, σ = standardni odklon
Vir: ICILS (2013).
Tabela 6: Povezanost stališč učiteljev do IKT in odnos šole do IKT.
IKT Uporaba Uporaba Pozitivni Negativni
kot priori- IKT za pou- IKT z učenci vidiki iKT vidiki IKT
teta čevanje
IKT r 1
kot prioriteta
Sig.
N 6664 1
,195** 6678
r ,000
Uporaba IKT Sig.
za poučevanje 6642
N
Uporaba IKT r ,222** ,872** 1
z učenci Sig. ,000 ,000 6651
N 6634 6644
Pozitivni r ,203** ,257** ,253** 1
vidiki IKT
Sig. ,000 ,000 ,000
120
IKT. Iz sklopov spremenljivk so izračunani indeksi, ki jih uporabimo za
nadaljnje analize. Zanima nas predvsem, kako se povezujeta odnos šole do
IKT (percepcija učitelja) in odnos učitelja do IKT.
Tabela 5: Sodelovalno delo in strategija šole pri rabi IKT.
IKT kot prioriteta Skupno delo Šolska Sodelova- Opazovanje Skupna
pri poučevanju z ostalimi pravila o rabi nje z drugi- drugih učite- šolska
učitelji mi za razvija- ljev pri delu pričako-
IKT. nje učnih ur vanja
z IKT
z IKT 2,13
949
IKT μ 2,58 2,11 2,16 2,52 ,732
ni prioriteta N 2,59
σ 958 956 952 955 301
,873
,837 ,741 ,728 ,792
IKT μ 3,14 2,47 2,71 2,81
je prioriteta
N 298 301 301 301
σ ,821 ,905 ,933 ,892
μ = povprečna vrednost, σ = standardni odklon
Vir: ICILS (2013).
Tabela 6: Povezanost stališč učiteljev do IKT in odnos šole do IKT.
IKT Uporaba Uporaba Pozitivni Negativni
kot priori- IKT za pou- IKT z učenci vidiki iKT vidiki IKT
teta čevanje
IKT r 1
kot prioriteta
Sig.
N 6664 1
,195** 6678
r ,000
Uporaba IKT Sig.
za poučevanje 6642
N
Uporaba IKT r ,222** ,872** 1
z učenci Sig. ,000 ,000 6651
N 6634 6644
Pozitivni r ,203** ,257** ,253** 1
vidiki IKT
Sig. ,000 ,000 ,000
120