Page 122 - Šolsko polje, XXVII, 2016, no. 3-4: IEA ICILS in druge sodobne teme, ur. Eva Klemenčič
P. 122
šolsko polje, letnik xxvii, številka 3–4

IKT. Iz sklopov spremenljivk so izračunani indeksi, ki jih uporabimo za
nadaljnj­e analize. Zanima nas predvsem, kako se povezujeta odnos šole do
IKT (percepcija učitelja) in odnos učitelja do IKT.

Tabela 5: Sodelovalno delo in strategija šole pri rabi IKT.

IKT kot prioriteta Skupno delo Šolska Sodelova- Opazovanje Skupna
pri poučevanju z ostalimi pravila o rabi nje z drugi- drugih učite- šolska
učitelji mi za razvija- ljev pri delu pričako-
IKT. nje učnih ur vanja
z IKT
z IKT 2,13
949
IKT μ 2,58 2,11 2,16 2,52 ,732
ni prioriteta N 2,59
σ 958 956 952 955 301
,873
,837 ,741 ,728 ,792

IKT μ 3,14 2,47 2,71 2,81
je prioriteta
N 298 301 301 301

σ ,821 ,905 ,933 ,892

μ = povprečna vrednost, σ = standardni odklon
Vir: ICILS (2013).

Tabela 6: Povezanost stališč učiteljev do IKT in odnos šole do IKT.

IKT Uporaba Uporaba Pozitivni Negativni
kot priori- IKT za pou- IKT z učenci vidiki iKT vidiki IKT

teta čevanje

IKT r 1
kot prioriteta

Sig.

N 6664 1
,195** 6678
r ,000
Uporaba IKT Sig.
za poučevanje 6642

N

Uporaba IKT r ,222** ,872** 1
z učenci Sig. ,000 ,000 6651
N 6634 6644

Pozitivni r ,203** ,257** ,253** 1
vidiki IKT

Sig. ,000 ,000 ,000

120
   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127