Page 46 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 1-2: Etika in šola, ur. Marjan Šimenc in Mitja Sardoč
P. 46
šolsko polje, letnik xxviii, številka 1–2
Drugi pa opozarjajo, da obstaja pomembna (tudi zgodovinska) po
vezava med Durheimom, s katerim smo začeli naš članke, in Levinasom,
s katerim ga končujemo. Ann Straham tako izpeljuje, da se Levinasova
konceptualizacija subjektivnosti kot vzpostavljene z etično odgovornostjo
opira na Durkheimov primat družbenega. Oba izhajata iz tega, da biti
-za-druge predhaja subjektivnosti (Strahan, 2016: str. 335). Vendar anali
za moralne vzgoje iz perspektive artikulacija razmerja med subjektom in
Drugim presega okvire tega članka.
Literatura
Biesta, G. J.J. (2008) Pedagogy with Empty Hands: Levinas, Education, and
the Question of Being Human. V Egea-Kuehne, D. (ur.). Levinas and
Education. London: Routledge.
Blais, M-C., Gauchet, M., Ottavi, D. (2011) Pogoji vzgoje. Ljubljana: Krtina.
Chazan, B. (1985) Contemporary Approaches to Moral Education. New York: Te
achers College Press.
Crane, A. (2000) Marketing, Morality and the Natural Environement. London:
Routledge.
Durkheim, E. (2014) Moralna vzgoja. Ljubljana: Krtina.
Haydon, G. (1997) Teaching About Values. London: Cassell.
Haydon, G. (2000) The Moral Agenda of Citizenship Education. V Lawton, D.,
Cainrs, J. in Gardner, R. (ur.). Education for Citizenship. London: Conti
nuum.
Halstead, M.J., Pike, M. (2006) Citizenship and Moral Education. London:
Routledge.
Kohlberg, L. (1978) Revisions in the Theory and Practice of Moral Deve
lopment, v Damon, W. (ur.). New Directions for Child Development:
Moral Education. San Francisco: Jossey-Bass, str. 83–88.
Kroflič, R. (1997) Med poslušnostjo in odgovornostjo. Ljubljana: Založba Vija.
Peček Čuk, M., Lesar, I. (2009) Moč vzgoje. Ljubljana: Tehniška založba.
Strhan, A. (2016) Levinas, Durkheim, and the Everyday Ethics of Education.
Educational Philosophy and Theory 48 (4), str. 331–345.
44
Drugi pa opozarjajo, da obstaja pomembna (tudi zgodovinska) po
vezava med Durheimom, s katerim smo začeli naš članke, in Levinasom,
s katerim ga končujemo. Ann Straham tako izpeljuje, da se Levinasova
konceptualizacija subjektivnosti kot vzpostavljene z etično odgovornostjo
opira na Durkheimov primat družbenega. Oba izhajata iz tega, da biti
-za-druge predhaja subjektivnosti (Strahan, 2016: str. 335). Vendar anali
za moralne vzgoje iz perspektive artikulacija razmerja med subjektom in
Drugim presega okvire tega članka.
Literatura
Biesta, G. J.J. (2008) Pedagogy with Empty Hands: Levinas, Education, and
the Question of Being Human. V Egea-Kuehne, D. (ur.). Levinas and
Education. London: Routledge.
Blais, M-C., Gauchet, M., Ottavi, D. (2011) Pogoji vzgoje. Ljubljana: Krtina.
Chazan, B. (1985) Contemporary Approaches to Moral Education. New York: Te
achers College Press.
Crane, A. (2000) Marketing, Morality and the Natural Environement. London:
Routledge.
Durkheim, E. (2014) Moralna vzgoja. Ljubljana: Krtina.
Haydon, G. (1997) Teaching About Values. London: Cassell.
Haydon, G. (2000) The Moral Agenda of Citizenship Education. V Lawton, D.,
Cainrs, J. in Gardner, R. (ur.). Education for Citizenship. London: Conti
nuum.
Halstead, M.J., Pike, M. (2006) Citizenship and Moral Education. London:
Routledge.
Kohlberg, L. (1978) Revisions in the Theory and Practice of Moral Deve
lopment, v Damon, W. (ur.). New Directions for Child Development:
Moral Education. San Francisco: Jossey-Bass, str. 83–88.
Kroflič, R. (1997) Med poslušnostjo in odgovornostjo. Ljubljana: Založba Vija.
Peček Čuk, M., Lesar, I. (2009) Moč vzgoje. Ljubljana: Tehniška založba.
Strhan, A. (2016) Levinas, Durkheim, and the Everyday Ethics of Education.
Educational Philosophy and Theory 48 (4), str. 331–345.
44