Page 28 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 1-2: Etika in šola, ur. Marjan Šimenc in Mitja Sardoč
P. 28
šolsko polje, letnik xxviii, številka 1–2
Fabre, M. (2011) Éduquer pour un monde problématique. La carte et la bous-
sole. Paris: Presses universitaires de France.
Foucault, M (2010) Besede in reči: arheologija humanističnih znanosti. Lju
bljana: Studia Humanitatis.
Foucault, M (2007) Življenje in prakse svobode. Ljubljana: 2007.
Gadamer, H. G. (2001) Resnica in metoda. (Prevod: T. Virk). Ljubljana: Lite
rarno-umetniško društvo Literatura, zbirka Labirinti.
Hyemin, H. (2016) How can neuroscience contribute to moral philosophy,
psychology and education based on Aristotelian virtue ethics? Interna-
tional Journal of Ethics Education, 2016, 1, str. 201–217.
Justin, J. (1997) Etika, družba, država (I). Ljubljana : i2.
Kahn, R. (2010) Critical Pedagogy, Ecoliteracy and Planetary Crisis. New
York: Peter Lang.
Liessmann, K. P. (2016) Geisterstunde: Die Praxis der Unbildung. München:
Piper Verlag.
Nietzsche, F. (1988) Onstran dobrega in zlega / H genealogiji morale. Ljublja
na: Slovenska matica.
Oser, F. K. (2003) On Becoming Moral: How Negative Experience can In
spire the Moral Person. V: Veugelers, Wiel, Fritz K. Oser (ur.). Teaching
in Moral and Democratic Education. Bern: Peter Lang, str. 15–42.
Renaut, A. (2002) La Libération des enfants. Paris: Calmann-Levy.
Štremfel, U. (2016) Pravičnost in/ali učinkovitost v kontekstu izobraževal
nih politik v Evropski uniji. Šolsko polje, letnik XXVII (5–6), str. 119–
142.
Šumič-Riha, J. (2002) Mutacije etike. Ljubljana: Založba ZRC.
Thomas, G. (2007) Education and theory: strangers in paradigms. New York:
Open University Press, McGraw-Hill Education.
26
Fabre, M. (2011) Éduquer pour un monde problématique. La carte et la bous-
sole. Paris: Presses universitaires de France.
Foucault, M (2010) Besede in reči: arheologija humanističnih znanosti. Lju
bljana: Studia Humanitatis.
Foucault, M (2007) Življenje in prakse svobode. Ljubljana: 2007.
Gadamer, H. G. (2001) Resnica in metoda. (Prevod: T. Virk). Ljubljana: Lite
rarno-umetniško društvo Literatura, zbirka Labirinti.
Hyemin, H. (2016) How can neuroscience contribute to moral philosophy,
psychology and education based on Aristotelian virtue ethics? Interna-
tional Journal of Ethics Education, 2016, 1, str. 201–217.
Justin, J. (1997) Etika, družba, država (I). Ljubljana : i2.
Kahn, R. (2010) Critical Pedagogy, Ecoliteracy and Planetary Crisis. New
York: Peter Lang.
Liessmann, K. P. (2016) Geisterstunde: Die Praxis der Unbildung. München:
Piper Verlag.
Nietzsche, F. (1988) Onstran dobrega in zlega / H genealogiji morale. Ljublja
na: Slovenska matica.
Oser, F. K. (2003) On Becoming Moral: How Negative Experience can In
spire the Moral Person. V: Veugelers, Wiel, Fritz K. Oser (ur.). Teaching
in Moral and Democratic Education. Bern: Peter Lang, str. 15–42.
Renaut, A. (2002) La Libération des enfants. Paris: Calmann-Levy.
Štremfel, U. (2016) Pravičnost in/ali učinkovitost v kontekstu izobraževal
nih politik v Evropski uniji. Šolsko polje, letnik XXVII (5–6), str. 119–
142.
Šumič-Riha, J. (2002) Mutacije etike. Ljubljana: Založba ZRC.
Thomas, G. (2007) Education and theory: strangers in paradigms. New York:
Open University Press, McGraw-Hill Education.
26