Page 150 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 150
raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: izobraževanje učiteljic in učiteljev ...
Dejavniki
vpisa
Zadovoljstvo Evalvacija
s študijem pedagoškega
dela
Pričakovanja Motivacija
študentov za študij
do študija
Predlogi Odličen
študentov profesor
Slika 14: Odnosi med dobljenimi temami
Kvalitativna vsebinska analiza je izločila sedem osrednjih tem fokusne sku-
pine, ki so prikazane na sliki 13, in sicer so študenti v skupinskem intervjuju
pozornost namenili predlogom za izboljšave, dejavnikom izvedbe študij-
skega procesa, ki jih motivirajo za študij, pomenu sodelovanja pri evalvaci-
ji pedagoškega dela in lastnostim, ki jih pripisujejo odličnim profesorjem.
Omenili pa so tudi teme, kot so dejavniki vpisa na študij, splošno zado-
voljstvo s študijem in pričakovanja študentov do študija. Z namenom, da bi
pridobili kar najbolj poglobljen vpogled v to, v kakšnem odnosu je sedem
pridobljenih tem z vidika njihove nadrejenosti oz. podrejenosti, povezano-
sti po podobnosti in odmaknjenosti glede na različnost, smo s kvantitativ-
no metodo razvrščanja v skupine oz. klaster analizo v programskem orodju
NVivo izračunali, kakšna je frekvenčna zastopanost posameznih tem gle-
de na izjave oz. število citatov udeležencev, kar prikazuje slika 13, ter kako
se teme po podobnosti/različnosti povezujejo med seboj, kar je razvidno iz
slike 14.
150