Page 150 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 150

raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: izobraževanje učiteljic in učiteljev ...
                                          Dejavniki
                                            vpisa

                   Zadovoljstvo                                   Evalvacija
                     s študijem                                   pedagoškega
                                                                  dela











            Pričakovanja                                                Motivacija
               študentov                                                za študij
               do študija






                              Predlogi                   Odličen
                             študentov                   profesor


                 Slika 14: Odnosi med dobljenimi temami
            Kvalitativna vsebinska analiza je izločila sedem osrednjih tem fokusne sku-
            pine, ki so prikazane na sliki 13, in sicer so študenti v skupinskem intervjuju
            pozornost namenili predlogom za izboljšave, dejavnikom izvedbe študij-
            skega procesa, ki jih motivirajo za študij, pomenu sodelovanja pri evalvaci-
            ji pedagoškega dela in lastnostim, ki jih pripisujejo odličnim profesorjem.
            Omenili pa so tudi teme, kot so dejavniki vpisa na študij, splošno zado-
            voljstvo s študijem in pričakovanja študentov do študija. Z namenom, da bi
            pridobili kar najbolj poglobljen vpogled v to, v kakšnem odnosu je sedem
            pridobljenih tem z vidika njihove nadrejenosti oz. podrejenosti, povezano-
            sti po podobnosti in odmaknjenosti glede na različnost, smo s kvantitativ-
            no metodo razvrščanja v skupine oz. klaster analizo v programskem orodju
            NVivo izračunali, kakšna je frekvenčna zastopanost posameznih tem gle-
            de na izjave oz. število citatov udeležencev, kar prikazuje slika 13, ter kako
            se teme po podobnosti/različnosti povezujejo med seboj, kar je razvidno iz
            slike 14.


            150
   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155