Page 149 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 149

raziskovanje mnenj študentov o visokošolskem študiju – fokusna skupina
            bile vsi koraki analize večkrat ponovljeni in preverjeni z vidika umestitve
            enot v ustrezne hierarhično nadrejene kategorije oz. teme.
                 Z metodo razvrščanja v skupine ali t. i. klaster analizo (Ferligoj, 1989)
            smo v programskem orodju NVivo preučevali odnose med ugotovljenimi
            temami kvalitativne vsebinske analize, vključujoč vse njihove kategorije in
            kode. Na osnovi vgrajenih kvantitativnih izračunov števila citatov in njiho-
            ve uvrstitve med posamezne teme smo v programskem orodju NVivo upo-
            rabili funkciji hierarhičnega kroga razvrstitve dobljenih tem ter grafični
            prikaz odnosov med dobljenimi temami. Izračuni so bili narejeni z vklju-
            čitvijo vseh sedmih tem v analizo. Kvalitativno in kvantitativno analizo ter
            interpretacijo podatkov je v celoti opravila ena raziskovalka, avtorica pri-
            spevka, ki se pedagoško in raziskovalno ukvarja s področjem metodologi-
            je pedagoškega raziskovanja.

                 3  Rezultati






































                 Slika 13: Hierarhični krog razvrstitve dobljenih tem glede na število citatov


                                                                              149
   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154