Page 149 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Izobraževanje učiteljic in učiteljev za raziskovalno učenje in poučevanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2024. Digitalna knjižnica, Dissertationes 48
P. 149
raziskovanje mnenj študentov o visokošolskem študiju – fokusna skupina
bile vsi koraki analize večkrat ponovljeni in preverjeni z vidika umestitve
enot v ustrezne hierarhično nadrejene kategorije oz. teme.
Z metodo razvrščanja v skupine ali t. i. klaster analizo (Ferligoj, 1989)
smo v programskem orodju NVivo preučevali odnose med ugotovljenimi
temami kvalitativne vsebinske analize, vključujoč vse njihove kategorije in
kode. Na osnovi vgrajenih kvantitativnih izračunov števila citatov in njiho-
ve uvrstitve med posamezne teme smo v programskem orodju NVivo upo-
rabili funkciji hierarhičnega kroga razvrstitve dobljenih tem ter grafični
prikaz odnosov med dobljenimi temami. Izračuni so bili narejeni z vklju-
čitvijo vseh sedmih tem v analizo. Kvalitativno in kvantitativno analizo ter
interpretacijo podatkov je v celoti opravila ena raziskovalka, avtorica pri-
spevka, ki se pedagoško in raziskovalno ukvarja s področjem metodologi-
je pedagoškega raziskovanja.
3 Rezultati
Slika 13: Hierarhični krog razvrstitve dobljenih tem glede na število citatov
149