Page 93 - Klaudija Šterman Ivančič in Urška Štremfel • Globalne kompetence slovenskih učencev in učenk: konceptualni in empirični vpogledi. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 45
P. 93
Opomba: Kot mera povezanosti med spremenljivkami so izračunane vrednosti 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 empirični del
Pearsonovega koeficienta korelacije. –
1. Samoučinkovitost pri po- – Tabela 10: Korelacije med vključenimi spremenljivkami
jasnjevanju globalnih vpra-
šanj

2. Zavedanje o globalnih 0,46 –
vprašanjih

3. Odnos do priseljencev 0,13 0,22 – – – – – – – –
4. Zanimanje za spoznavanje 0,15 0,25 0,23 0,31 0,44 0,32 0,26 0,26 –0,01
drugih kultur 0,11 0,15 0,17 0,27 0,38 0,19 0,19 –0,12
5. Razumevanje perspekti- 0,23 0,22 0,10 0,42 0,21 0,13 –0,24
ve drugih 0,11 0,26 0,40 0,20 0,16 –0,02
6. Spretnost miselnega prila- 0,23 0,25 0,25 0,22 –0,12
gajanja 0,21 0,26 0,32 –0,05
7. Spoštovanje ljudi iz dru- –0,01 –0,04 –0,12
gih kultur
8. Spretnost medkulturne ko-
munikacije
9. Odzivnost na globalna
vprašanja
10. Diskriminatorno vedenje
učiteljev

11. Občutek pripadnosti šoli 0,11 0,13 0,09 0,04 0,10 0,22 0,14 0,11 0,11 –0,14 –

12. Dosežek pri preizkusu iz 0,22 0,24 0,23 0,17 0,13 0,09 0,31 0,29 0,17 –0,37 0,12 –
branja 0,26 0,22 0,16 0,08 0,10 0,09 0,21 0,24 0,15 –0,31 0,12 0,84 –
13. Dosežek pri preizkusu iz 0,23 0,18 0,14 0,06 0,07 0,09 0,19 0,19 0,14 –0,28 0,10 0,76 0,82
naravoslovja
14. Dosežek pri preizkusu iz
matematike

93
   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98