Page 93 - Klaudija Šterman Ivančič in Urška Štremfel • Globalne kompetence slovenskih učencev in učenk: konceptualni in empirični vpogledi. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 45
P. 93
Opomba: Kot mera povezanosti med spremenljivkami so izračunane vrednosti 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 empirični del
Pearsonovega koeficienta korelacije. –
1. Samoučinkovitost pri po- – Tabela 10: Korelacije med vključenimi spremenljivkami
jasnjevanju globalnih vpra-
šanj
2. Zavedanje o globalnih 0,46 –
vprašanjih
3. Odnos do priseljencev 0,13 0,22 – – – – – – – –
4. Zanimanje za spoznavanje 0,15 0,25 0,23 0,31 0,44 0,32 0,26 0,26 –0,01
drugih kultur 0,11 0,15 0,17 0,27 0,38 0,19 0,19 –0,12
5. Razumevanje perspekti- 0,23 0,22 0,10 0,42 0,21 0,13 –0,24
ve drugih 0,11 0,26 0,40 0,20 0,16 –0,02
6. Spretnost miselnega prila- 0,23 0,25 0,25 0,22 –0,12
gajanja 0,21 0,26 0,32 –0,05
7. Spoštovanje ljudi iz dru- –0,01 –0,04 –0,12
gih kultur
8. Spretnost medkulturne ko-
munikacije
9. Odzivnost na globalna
vprašanja
10. Diskriminatorno vedenje
učiteljev
11. Občutek pripadnosti šoli 0,11 0,13 0,09 0,04 0,10 0,22 0,14 0,11 0,11 –0,14 –
12. Dosežek pri preizkusu iz 0,22 0,24 0,23 0,17 0,13 0,09 0,31 0,29 0,17 –0,37 0,12 –
branja 0,26 0,22 0,16 0,08 0,10 0,09 0,21 0,24 0,15 –0,31 0,12 0,84 –
13. Dosežek pri preizkusu iz 0,23 0,18 0,14 0,06 0,07 0,09 0,19 0,19 0,14 –0,28 0,10 0,76 0,82
naravoslovja
14. Dosežek pri preizkusu iz
matematike
93
Pearsonovega koeficienta korelacije. –
1. Samoučinkovitost pri po- – Tabela 10: Korelacije med vključenimi spremenljivkami
jasnjevanju globalnih vpra-
šanj
2. Zavedanje o globalnih 0,46 –
vprašanjih
3. Odnos do priseljencev 0,13 0,22 – – – – – – – –
4. Zanimanje za spoznavanje 0,15 0,25 0,23 0,31 0,44 0,32 0,26 0,26 –0,01
drugih kultur 0,11 0,15 0,17 0,27 0,38 0,19 0,19 –0,12
5. Razumevanje perspekti- 0,23 0,22 0,10 0,42 0,21 0,13 –0,24
ve drugih 0,11 0,26 0,40 0,20 0,16 –0,02
6. Spretnost miselnega prila- 0,23 0,25 0,25 0,22 –0,12
gajanja 0,21 0,26 0,32 –0,05
7. Spoštovanje ljudi iz dru- –0,01 –0,04 –0,12
gih kultur
8. Spretnost medkulturne ko-
munikacije
9. Odzivnost na globalna
vprašanja
10. Diskriminatorno vedenje
učiteljev
11. Občutek pripadnosti šoli 0,11 0,13 0,09 0,04 0,10 0,22 0,14 0,11 0,11 –0,14 –
12. Dosežek pri preizkusu iz 0,22 0,24 0,23 0,17 0,13 0,09 0,31 0,29 0,17 –0,37 0,12 –
branja 0,26 0,22 0,16 0,08 0,10 0,09 0,21 0,24 0,15 –0,31 0,12 0,84 –
13. Dosežek pri preizkusu iz 0,23 0,18 0,14 0,06 0,07 0,09 0,19 0,19 0,14 –0,28 0,10 0,76 0,82
naravoslovja
14. Dosežek pri preizkusu iz
matematike
93