Page 102 - Klaudija Šterman Ivančič in Urška Štremfel • Globalne kompetence slovenskih učencev in učenk: konceptualni in empirični vpogledi. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 45
P. 102
globalne kompetence slovenskih učencev in učenk: konceptualni in empirični vpogledi UčenciUčenkeNizki SESVisok SESStatus Brez statusaVisokiNizki dosežkiGIMgSPI
102 priseljenca priseljenca dosežki

  % SE % SE % SE % SE % SE % SE % SE % SE % SE % SE

Med pou- 38,63 1,13 25,65 1,06 25,77 2,29 32,25 2,67 39,88 4,23 31,88 0,87 26,89 3,14 47,87 1,83 29,16 1,57 43,14 1,47
kom s sošolci v 42,40 1,17 40,85 2,70 45,17 2,55 53,45 4,24 43,18 0,86 37,09 2,52 51,44 1,62 42,13 1,44 49,81 1,84
majhnih skupi- 47,96 1,18 41,27 2,92 46,76 2,44 61,35 3,81 45,96 0,84 44,41 3,27 51,27 1,86 44,77 1,49 50,47 1,70
nah razčlenjuje-
mo globalne te-
žave.

Učim se, kako
imajo lahko
ljudje iz drugač-
nih kultur raz- 44,85 1,11

lične poglede na
nekatere težave.

Učim se, kako se 1,01
sporazumevati
z ljudmi iz dru- 45,45
gačnih kultur-
nih ozadij.
   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107