Page 94 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 94
ela 78: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost in
prispevanje glede na raven šolanja v tretjem merjenju

Pripadnost Osnovna šola Srednja šola
Različnost M SD M SD
Prispevanje 3,03 0,59 3,10 0,51
3,46 1,08 3,60 0,93
2,54 0,68 2,55 0,64

Opazno je, da so razlike pomembne pri spremenljivkah empatična skrb (Z =
–2,46; p = 0,014), zavzemanje perspektive (Z = –3,28; p = 0,001), anksioznost (Z
= –3,14; p = 0,002), COVID-19 anksioznost (Z = –4,72; p < 0,001), čustva (Z = –3,20;
p = 0,001), odločanje (Z = –3,65; p < 0,001), pripadnost (Z = –2,21; p = 0,027), ču-
ječnost (Z = –5,39; p < 0,001) in različnost (Z = –2,08; p = 0,038). Vidimo lahko,
da imajo pri vseh navedenih spremenljivkah, razen čuječnosti, srednješolci_
ke višje povprečne vrednosti v primerjavi z osnovnošolci_kami, medtem ko je
94 razvidno, da osnovnošolci_ke poročajo o višji stopnji čuječnosti v primerjavi s
srednješolci_kami.

Četrto merjenje

Tabela 79: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnost in lestvice anksioznosti glede na raven šolanja v četrtem
merjenju

Empatična skrb Osnovna šola Srednja šola
Zavzemanje perspektive M SD M SD
3,63 0,65 3,56 0,67
Anksioznost 3,42 0,60 3,40 0,63
COVID-19 anksioznost 2,37 0,63 2,23 0,64
2,55 1,00 2,53 0,93
Čustva 2,73 0,95 2,55 0,91
Skrbi 3,38 0,90 3,16 0,95
Odločanje 1,01 0,33 0,99 0,34
Čuječnost 3,71 1,00 3,77 1,00

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99