Page 93 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 93
ela 76: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost
in prispevanje glede na raven šolanja v drugem merjenju

Pripadnost Osnovna šola Srednja šola
Različnost M SD M SD
Prispevanje 3,03 0,61 3,05 0,52
3,48 0,99 3,56 0,95
2,54 0,69 2,54 0,65

Opazno je, da so razlike pomembne pri spremenljivkah zavzemanje perspek- 93
tive (Z = –3,50; p < 0,001), COVID-19 anksioznost (Z = –4,59; p < 0,001), čustva (Z
= –2,71; p = 0,007) in odločanje (Z = –2,02; p < 0,044). Vidimo lahko, da imajo pri
vseh štirih omenjenih spremenljivkah srednješolci_ke višje povprečne vred-
nosti v primerjavi z osnovnošolci_kami.

t-test za dva neodvisna vzorca za anksioznost in čuječnost:
t-test za dva neodvisna vzorca je pokazal, da pri spremenljivki anksioznost raz-
like med skupinami niso statistično značilne (t(1454) = –1,73; p = 0,085), po dru-
gi strani pa so pri spremenljivki čuječnost razvidne pomembne razlike med
skupinama (t(1450) = 3,80; p < 0,001), pri čemer imajo osnovnošolci_ke višje
povprečne vrednosti od srednješolk_cev.

Tretje merjenje

Tabela 77: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnost in lestvice anksioznosti glede na raven šolanja v tretjem
merjenju

Empatična skrb Osnovna šola Srednja šola
Zavzemanje perspektive M SD M SD
3,43 0,72 3,51 0,65
Anksioznost 3,22 0,69 3,33 0,63
COVID-19 anksioznost 2,57 0,90 2,71 0,84
2,35 0,97 2,60 0,98
Čustva 2,34 0,94 2,49 0,90
Skrbi 3,06 1,05 3,10 0,97
Odločanje 2,69 1,10 2,89 1,04
Čuječnost 4,10 1,09 3,81 1,01

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98