Page 92 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 92
ela 74: Povprečja in standardna deviacija za pripadnost, različnost in
prispevanje glede na raven šolanja v prvem merjenju

Pripadnost Osnovna šola Srednja šola
Različnost M SD M SD
Prispevanje 3,09 0,56 3,15 0,51
3,48 0,98 3,51 0,90
2,60 0,70 2,55 0,65

Statistično značilne razlike obstajajo pri spremenljivkah zavzemanje perspek-
tive (Z = –2,81; p = 0,005), anksioznost (Z = –2,65; p = 0,008), COVID-19 anksio-
znost (Z = –4,83; p < 0,001), čustva (Z = –3,26; p = 0,001) in odločanje (Z = –2,77; p
= 0,006). Iz tabele je razvidno, da posamezniki_ce v osnovni šoli dosegajo nižje
rezultate v primerjavi s tistimi v srednji šoli pri spremenljivkah zavzemanje per-
spektive, anksioznost, COVID-19 anksioznost, čustva in odločanje.

t-test za dva neodvisna vzorca za čuječnost:
92 t-test za dva neodvisna vzorca je pokazal, da so razlike med skupinami stati-

stično značilne (t(1942) = 5,95; p < 0,001), in sicer višje povprečje dosegajo po-
samezniki_ce, ki obiskujejo osnovno šolo, v primerjavi s tistimi, ki obiskujejo
srednjo šolo.

Drugo merjenje

Tabela 75: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik empatije,
čuječnost in lestvice anksioznosti glede na raven šolanja v drugem
merjenju

Empatična skrb Osnovna šola Srednja šola
Zavzemanje perspektive M SD M SD
3,54 0,72 3,60 0,63
Anksioznost 3,23 0,65 3,36 0,60
COVID-19 anksioznost 2,73 0,83 2,82 0,85
2,66 0,98 2,92 0,97
Čustva 2,48 0,92 2,62 0,93
Skrbi 3,31 0,95 3,21 0,93
Odločanje 2,82 1,00 2,95 1,00
Čuječnost 3,99 1,03 3,77 0,99

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97