Page 89 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 89
tistično značilne razlike obstajajo pri spremenljivkah nasilno vedenje (Z =
–3,43; p = 0,001), telesno nasilje (Z = –7,42; p < 0,001), besedno nasilje (Z = –2,15;
p = 0,031), odnosno nasilje (Z = –2,61; p = 0,009), viktimizacija (Z = –7,29; p <
0,001), telesna viktimizacija (Z = –8,87; p < 0,001), besedna viktimizacija (Z =
–6,78; p < 0,001), odnosna viktimizacija (Z = –5,86; p < 0,001) in spletna vik-
timizacija (Z = –3,41; p = 0,001). Iz tabele je razvidno, da posamezniki_ce v
osnovni šoli dosegajo višje rezultate v primerjavi s tistimi v srednji šoli pri vseh
spremenljivkah.

Drugo merjenje

Tabela 70: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik medosebnih
odnosov: nasilno vedenje in viktimizacija glede na raven šolanja v
drugem merjenju

Nasilno vedenje Osnovna šola Srednja šola 89
Besedno nasilje M SD M SD
Odnosno nasilje 1,43 0,65 1,38 0,73
Viktimizacija 1,56 0,84 1,51 0,87
Besedna viktimizacija 1,31 0,58 1,26 0,69
Odnosna viktimizacija 1,52 0,80 1,32 0,70
Spletno nasilje 1,62 0,90 1,37 0,76
Spletna viktimizacija 1,42 0,78 1,26 0,68
1,24 0,59 1,20 0,52
1,17 0,52 1,12 0,48

Statistično pomembne razlike so opazne pri spremenljivkah nasilno vedenje
(Z = –4,02; p < 0,001), besedno nasilje (Z = –2,07; p = 0,039), odnosno nasilje (Z
= –6,07; p < 0,001), viktimizacija (Z = –7,00; p < 0,001), besedna viktimizacija (Z =
–6,93; p < 0,001), odnosna viktimizacija (Z = –6,04; p < 0,001) in spletna viktimi-
zacija (Z = –2,72; p = 0,007). Zaključimo lahko, da imajo osnovnošolci_ke v pov-
prečju bolj izražene merjene spremenljivke kot srednješolci_ke.

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94