Page 90 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 90
Tretje merjenje
Tabela 71: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik medosebnih
odnosov: nasilno vedenje in viktimizacija glede na raven šolanja v
tretjem merjenju
Osnovna šola Srednja šola
M SD M SD
Nasilno vedenje 1,46 0,73 1,30 0,58
Telesno nasilje 1,37 0,77 1,20 0,57
Besedno nasilje 1,69 0,95 1,47 0,78
Odnosno nasilje 1,33 0,65 1,22 0,56
Viktimizacija 1,40 0,69 1,24 0,55
Telesna viktimizacija 1,28 0,63 1,16 0,53
Besedna viktimizacija 1,59 0,94 1,35 0,71
90 Odnosna viktimizacija 1,34 0,73 1,22 0,58
Spletno nasilje 1,22 0,52 1,19 0,45
Spletna viktimizacija 1,15 0,48 1,12 0,42
Statistično pomembne razlike so opazne pri spremenljivkah nasilno vedenje
(Z = –6,42; p < 0,001), telesno nasilje (Z = –7,34; p < 0,001), besedno nasilje (Z =
–5,38; p < 0,001), odnosno nasilje (Z = –6,12; p < 0,001), viktimizacija (Z = –7,17; p
< 0,001), telesna viktimizacija (Z = –5,98; p < 0,001), besedna viktimizacija (Z =
–7,30; p < 0,001), odnosna viktimizacija (Z = –4,70; p < 0,001) in spletna viktimi-
zacija (Z = –2,19; p = 0,029). Zaključimo lahko, da imajo osnovnošolci_ke v pov-
prečju bolj izražene vse merjene spremenljivke kot srednješolci_ke.
Četrto merjenje
Tabela 72: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik medosebnih
odnosov: nasilno vedenje in viktimizacija glede na raven šolanja v
četrtem merjenju
Nasilno vedenje Osnovna šola Srednja šola
Telesno nasilje M SD M SD
Besedno nasilje 1,23 0,41 1,28 0,54
1,17 0,49 1,18 0,52
1,38 0,60 1,45 0,75
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
Tabela 71: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik medosebnih
odnosov: nasilno vedenje in viktimizacija glede na raven šolanja v
tretjem merjenju
Osnovna šola Srednja šola
M SD M SD
Nasilno vedenje 1,46 0,73 1,30 0,58
Telesno nasilje 1,37 0,77 1,20 0,57
Besedno nasilje 1,69 0,95 1,47 0,78
Odnosno nasilje 1,33 0,65 1,22 0,56
Viktimizacija 1,40 0,69 1,24 0,55
Telesna viktimizacija 1,28 0,63 1,16 0,53
Besedna viktimizacija 1,59 0,94 1,35 0,71
90 Odnosna viktimizacija 1,34 0,73 1,22 0,58
Spletno nasilje 1,22 0,52 1,19 0,45
Spletna viktimizacija 1,15 0,48 1,12 0,42
Statistično pomembne razlike so opazne pri spremenljivkah nasilno vedenje
(Z = –6,42; p < 0,001), telesno nasilje (Z = –7,34; p < 0,001), besedno nasilje (Z =
–5,38; p < 0,001), odnosno nasilje (Z = –6,12; p < 0,001), viktimizacija (Z = –7,17; p
< 0,001), telesna viktimizacija (Z = –5,98; p < 0,001), besedna viktimizacija (Z =
–7,30; p < 0,001), odnosna viktimizacija (Z = –4,70; p < 0,001) in spletna viktimi-
zacija (Z = –2,19; p = 0,029). Zaključimo lahko, da imajo osnovnošolci_ke v pov-
prečju bolj izražene vse merjene spremenljivke kot srednješolci_ke.
Četrto merjenje
Tabela 72: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik medosebnih
odnosov: nasilno vedenje in viktimizacija glede na raven šolanja v
četrtem merjenju
Nasilno vedenje Osnovna šola Srednja šola
Telesno nasilje M SD M SD
Besedno nasilje 1,23 0,41 1,28 0,54
1,17 0,49 1,18 0,52
1,38 0,60 1,45 0,75
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij