Page 87 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 87
tistično značilne razlike obstajajo pri spremenljivkah kompetentnost (Z =
–4,72; p < 0,001), in povezanost (Z = –3,56; p < 0,001). Iz tabele je razvidno, da
posamezniki_ce v osnovni šoli dosegajo višje rezultate v primerjavi s tistimi v
srednji šoli pri obeh spremenljivkah.

Drugo merjenje

Tabela 66: Povprečja in standardna deviacija za kazalnike pozitivnega
razvoja mladih glede na raven šolanja v drugem merjenju

Kompetentnost Osnovna šola Srednja šola 87
Samozavest M SD M SD
Karakter 3,48 0,72 3,31 0,70
Skrb 3,60 0,91 3,54 0,90
Povezanost 3,84 0,63 3,87 0,52
3,85 0,89 3,95 0,76
3,70 0,71 3,69 0,65

Statistično značilne razlike so opazne le pri spremenljivki kompetentnost (Z =
–4,59; p < 0,001), kjer osnovnošolci_ke v povprečju dosegajo višje aritmetične
sredine od srednješolk_cev.

Tretje merjenje

Tabela 67: Povprečja in standardna deviacija za kazalnike pozitivnega
razvoja mladih glede na raven šolanja v tretjem merjenju

Kompetentnost Osnovna šola Srednja šola
Samozavest M SD M SD
Karakter 3,52 0,73 3,41 0,69
Skrb 3,62 0,95 3,61 0,86
Povezanost 3,87 0,61 3,85 0,56
3,85 0,86 3,89 0,79
3,73 0,73 3,71 0,67

Statistično značilne razlike so opazne le pri spremenljivki kompetentnost (Z =
–3,60; p < 0,001), kjer osnovnošolci_ke v povprečju dosegajo višje aritmetične
sredine od srednješolk_cev.

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92