Page 84 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 84
ječnost, v tretjem merjenju pa so vse porazdelitve spremenljivk statistično zna-
čilno odstopale od normalne.
4.1 Razvojni viri
Prvo merjenje
Tabela 61: Povprečja in standardna deviacija za razvojne vire glede na
raven šolanja v prvem merjenju
Osnovna šola Srednja šola
M SD M SD
Podpora 3,17 0,52 3,10 0,55
Opolnomočenje 3,41 0,45 3,41 0,46
Meje in pričakovanja 3,13 0,46 3,12 0,45
84 Zunanji viri Konstruktivna raba časa 2,70 0,57 2,54 0,56
Zavezanost učenju 3,08 0,48 3,03 0,46
Pozitivne vrednote 3,23 0,44 3,20 0,41
Notranji viri Socialne spretnosti 3,16 0,47 3,11 0,46
Pozitivna identiteta 3,06 0,60 2,96 0,60
Statistično značilne razlike obstajajo pri spremenljivkah podpora (Z = –2,90; p
= 0,004), konstruktivna raba časa (Z = –5,64; p < 0,001), zavezanost učenju (Z =
–2,43; p = 0,015) in pozitivna identiteta (Z = –3,60; p < 0,001). Iz tabele je razvi-
dno, da posamezniki_ce v osnovni šoli dosegajo višje rezultate v primerjavi s
tistimi v srednji šoli pri vseh teh spremenljivkah.
Drugo merjenje
Tabela 62: Povprečja in standardna deviacija za razvojne vire glede na
raven šolanja v drugem merjenju
Podpora Osnovna šola Srednja šola
Opolnomočenje M SD M SD
3,04 0,55 2,94 0,60
3,32 0,53 3,33 0,50
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
čilno odstopale od normalne.
4.1 Razvojni viri
Prvo merjenje
Tabela 61: Povprečja in standardna deviacija za razvojne vire glede na
raven šolanja v prvem merjenju
Osnovna šola Srednja šola
M SD M SD
Podpora 3,17 0,52 3,10 0,55
Opolnomočenje 3,41 0,45 3,41 0,46
Meje in pričakovanja 3,13 0,46 3,12 0,45
84 Zunanji viri Konstruktivna raba časa 2,70 0,57 2,54 0,56
Zavezanost učenju 3,08 0,48 3,03 0,46
Pozitivne vrednote 3,23 0,44 3,20 0,41
Notranji viri Socialne spretnosti 3,16 0,47 3,11 0,46
Pozitivna identiteta 3,06 0,60 2,96 0,60
Statistično značilne razlike obstajajo pri spremenljivkah podpora (Z = –2,90; p
= 0,004), konstruktivna raba časa (Z = –5,64; p < 0,001), zavezanost učenju (Z =
–2,43; p = 0,015) in pozitivna identiteta (Z = –3,60; p < 0,001). Iz tabele je razvi-
dno, da posamezniki_ce v osnovni šoli dosegajo višje rezultate v primerjavi s
tistimi v srednji šoli pri vseh teh spremenljivkah.
Drugo merjenje
Tabela 62: Povprečja in standardna deviacija za razvojne vire glede na
raven šolanja v drugem merjenju
Podpora Osnovna šola Srednja šola
Opolnomočenje M SD M SD
3,04 0,55 2,94 0,60
3,32 0,53 3,33 0,50
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij