Page 56 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 56
Drugo merjenje
Tabela 15: Povprečja in standardne deviacije glede na obiskovan razred
za vprašalnik empatije, čuječnost in lestvice anksioznosti v drugem
merjenju
9. razred 1. letnik 2. letnik 3. letnik
M SD M SD M SD M SD
Empatična skrb 3,54 0,72 3,60 0,62 3,60 0,66 3,59 0,59
Zavzemanje perspektive 3,23 0,65 3,34 0,63 3,36 0,60 3,38 0,57
Anksioznost 2,73 0,83 2,75 0,81 2,87 0,89 2,82 0,83
COVID-19 anksioznost 2,66 0,98 2,86 0,98 2,88 1,01 3,04 0,92
Čustva 2,48 0,92 2,52 0,88 2,69 0,97 2,64 0,92
Skrbi 3,31 0,95 3,22 0,92 3,20 0,97 3,19 0,90
Odločanje 2,82 1,00 2,87 1,02 3,01 1,00 2,95 0,99
56 Čuječnost 3,99 1,03 3,90 1,01 3,70 1,02 3,73 0,90
Tabela 16: Povprečja in standardne deviacije glede na obiskovan razred
za pripadnost, različnost in prispevanje v drugem merjenju
Pripadnost 9. razred 1. letnik 2. letnik 3. letnik
Različnost M SD M SD M SD M SD
Prispevanje 3,03 0,61 3,16 0,52 3,00 0,51 3,01 0,52
3,48 0,99 3,69 0,87 3,50 0,97 3,52 0,99
2,54 0,69 2,64 0,66 2,51 0,63 2,49 0,65
Zavzemanje perspektive (χ2(3) = 13,63; p = 0,003): 9. razred in 2. letnik (Z = –3,09;
p = 0,002), 9. razred in 3. letnik (Z = –3,22; p = 0,001); vsi ostali p > 0,038. Najviš-
je povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 3. letniku, sledijo 2. letnik, 1.
letnik in nazadnje 9. razred.
COVID-19 anksioznost (χ2(3) = 27,11; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –2,81;
p = 0,005), 9. razred in 2. letnik (Z = –3,25; p = 0,001), 9. razred in 3. letnik (Z =
–5,12; p < 0,001); vsi ostali p > 0,017. Najvišje povprečje pri omenjeni spremen-
ljivki se kaže pri 3. letniku, sledijo 2. letnik, 1. letnik in nazadnje 9. razred.
Čustva (χ2(3) = 12,74; p = 0,005): 9. razred in 2. letnik (Z = –3,20; p = 0,001); vsi
ostali p > 0,019. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 2. le-
tniku, sledijo 3. letnik, 1. letnik in nazadnje 9. razred.
Odločanje (χ2(3) = 8,85; p = 0,031): 9. razred in 2. letnik (Z = –2,82; p = 0,005);
vsi ostali p > 0,037. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 2.
letniku, sledijo 3. letnik, 1. letnik in nazadnje 9. razred.
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
Tabela 15: Povprečja in standardne deviacije glede na obiskovan razred
za vprašalnik empatije, čuječnost in lestvice anksioznosti v drugem
merjenju
9. razred 1. letnik 2. letnik 3. letnik
M SD M SD M SD M SD
Empatična skrb 3,54 0,72 3,60 0,62 3,60 0,66 3,59 0,59
Zavzemanje perspektive 3,23 0,65 3,34 0,63 3,36 0,60 3,38 0,57
Anksioznost 2,73 0,83 2,75 0,81 2,87 0,89 2,82 0,83
COVID-19 anksioznost 2,66 0,98 2,86 0,98 2,88 1,01 3,04 0,92
Čustva 2,48 0,92 2,52 0,88 2,69 0,97 2,64 0,92
Skrbi 3,31 0,95 3,22 0,92 3,20 0,97 3,19 0,90
Odločanje 2,82 1,00 2,87 1,02 3,01 1,00 2,95 0,99
56 Čuječnost 3,99 1,03 3,90 1,01 3,70 1,02 3,73 0,90
Tabela 16: Povprečja in standardne deviacije glede na obiskovan razred
za pripadnost, različnost in prispevanje v drugem merjenju
Pripadnost 9. razred 1. letnik 2. letnik 3. letnik
Različnost M SD M SD M SD M SD
Prispevanje 3,03 0,61 3,16 0,52 3,00 0,51 3,01 0,52
3,48 0,99 3,69 0,87 3,50 0,97 3,52 0,99
2,54 0,69 2,64 0,66 2,51 0,63 2,49 0,65
Zavzemanje perspektive (χ2(3) = 13,63; p = 0,003): 9. razred in 2. letnik (Z = –3,09;
p = 0,002), 9. razred in 3. letnik (Z = –3,22; p = 0,001); vsi ostali p > 0,038. Najviš-
je povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 3. letniku, sledijo 2. letnik, 1.
letnik in nazadnje 9. razred.
COVID-19 anksioznost (χ2(3) = 27,11; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –2,81;
p = 0,005), 9. razred in 2. letnik (Z = –3,25; p = 0,001), 9. razred in 3. letnik (Z =
–5,12; p < 0,001); vsi ostali p > 0,017. Najvišje povprečje pri omenjeni spremen-
ljivki se kaže pri 3. letniku, sledijo 2. letnik, 1. letnik in nazadnje 9. razred.
Čustva (χ2(3) = 12,74; p = 0,005): 9. razred in 2. letnik (Z = –3,20; p = 0,001); vsi
ostali p > 0,019. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 2. le-
tniku, sledijo 3. letnik, 1. letnik in nazadnje 9. razred.
Odločanje (χ2(3) = 8,85; p = 0,031): 9. razred in 2. letnik (Z = –2,82; p = 0,005);
vsi ostali p > 0,037. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 2.
letniku, sledijo 3. letnik, 1. letnik in nazadnje 9. razred.
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij