Page 61 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 61
Razvojni viri
Prvo merjenje
Tabela 21: Povprečja in standardne deviacije glede na spol udeležencev
za razvojne vire v prvem merjenju
Zunanji viri Podpora Moški Ženske
Notranji viri Opolnomočenje M SD M SD
Meje in pričakovanja 3,18 0,52 3,08 0,55
Konstruktivna raba časa 3,44 0,44 3,40 0,46 61
Zavezanost učenju 3,10 0,46 3,14 0,45
Pozitivne vrednote 2,58 0,55 2,59 0,58
Socialne spretnosti 2,95 0,48 3,12 0,44
Pozitivna identiteta 3,13 0,44 3,27 0,38
3,06 0,47 3,18 0,44
3,14 0,55 2,88 0,61
Po izvedbi neparametričnih testov glede na spol smo ugotovile, da so razlike
pomembne pri spremenljivkah podpora (Z = –3,62; p < 0,001), opolnomoče-
nje (Z = –1,97; p = 0,049), meje in pričakovanja (Z = –2,11; p = 0,035), zavezanost
učenju (Z = –7,96; p < 0,001), pozitivne vrednote (Z = –7,70; p < 0,001), social-
ne spretnosti (Z = –6,20; p < 0,001) in pozitivna identiteta (Z = –9,64; p < 0,001).
Iz tabele je razvidno, da moški dosegajo višje rezultate v primerjavi z
ženskami pri spremenljivkah podpora, opolnomočenje in pozitivna identiteta,
ženske pa dosegajo višje rezultate pri spremenljivkah meje in pričakovanja, za-
vezanost učenju, pozitivne vrednote in socialne spretnosti.
Drugo merjenje
Tabela 22: Povprečja in standardne deviacije glede na spol udeležencev
za razvojne vire v drugem merjenju
Zunanji viri Podpora Moški Ženske
Opolnomočenje M SD M SD
Meje in pričakovanja 3,04 0,56 2,93 0,61
Konstruktivna raba časa 3,36 0,49 3,31 0,52
3,03 0,48 3,09 0,48
2,56 0,58 2,52 0,61
kvantitativni del: analize vprašalnikov
Prvo merjenje
Tabela 21: Povprečja in standardne deviacije glede na spol udeležencev
za razvojne vire v prvem merjenju
Zunanji viri Podpora Moški Ženske
Notranji viri Opolnomočenje M SD M SD
Meje in pričakovanja 3,18 0,52 3,08 0,55
Konstruktivna raba časa 3,44 0,44 3,40 0,46 61
Zavezanost učenju 3,10 0,46 3,14 0,45
Pozitivne vrednote 2,58 0,55 2,59 0,58
Socialne spretnosti 2,95 0,48 3,12 0,44
Pozitivna identiteta 3,13 0,44 3,27 0,38
3,06 0,47 3,18 0,44
3,14 0,55 2,88 0,61
Po izvedbi neparametričnih testov glede na spol smo ugotovile, da so razlike
pomembne pri spremenljivkah podpora (Z = –3,62; p < 0,001), opolnomoče-
nje (Z = –1,97; p = 0,049), meje in pričakovanja (Z = –2,11; p = 0,035), zavezanost
učenju (Z = –7,96; p < 0,001), pozitivne vrednote (Z = –7,70; p < 0,001), social-
ne spretnosti (Z = –6,20; p < 0,001) in pozitivna identiteta (Z = –9,64; p < 0,001).
Iz tabele je razvidno, da moški dosegajo višje rezultate v primerjavi z
ženskami pri spremenljivkah podpora, opolnomočenje in pozitivna identiteta,
ženske pa dosegajo višje rezultate pri spremenljivkah meje in pričakovanja, za-
vezanost učenju, pozitivne vrednote in socialne spretnosti.
Drugo merjenje
Tabela 22: Povprečja in standardne deviacije glede na spol udeležencev
za razvojne vire v drugem merjenju
Zunanji viri Podpora Moški Ženske
Opolnomočenje M SD M SD
Meje in pričakovanja 3,04 0,56 2,93 0,61
Konstruktivna raba časa 3,36 0,49 3,31 0,52
3,03 0,48 3,09 0,48
2,56 0,58 2,52 0,61
kvantitativni del: analize vprašalnikov