Page 55 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 55
ela 14: Povprečja in standardne deviacije glede na obiskovan razred
za pripadnost, različnost in prispevanje v prvem merjenju

Pripadnost 9. razred 1. letnik 2. letnik 3. letnik
Različnost M SD M SD M SD M SD
Prispevanje 3,19 0,46 3,23 0,52 3,10 0,50 3,10 0,52
3,32 1,08 3,59 0,88 3,45 0,91 3,53 0,87
2,49 0,62 2,61 0,66 2,53 0,65 2,51 0,63

Zavzemanje perspektive (χ2(3) = 10,15; p = 0,017): 9. razred in 3. letnik (Z = –2,88; 55
p = 0,004); vsi ostali p > 0,014. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se
kaže pri 3. letniku, sledijo 1. letnik, 2. letnik in nazadnje 9. razred.

COVID-19 anksioznost (χ2(3) = 25,75; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z =
–3,90; p < 0,001), 9. razred in 2. letnik (Z = –3,40; p = 0,001), 9. razred in 3. letnik
(Z = –4,53; p < 0,001), vsi ostali p > 0,276. Najvišje povprečje pri omenjeni spre-
menljivki se kaže pri 3. letniku, sledijo 1. letnik, 2. letnik in nazadnje 9. razred.

Čustva (χ2(3) = 12,58; p = 0,006): 9. razred in 2. letnik (Z = –2,82; p = 0,005),
9. razred in 3. letnik (Z = –3,13; p = 0,002); vsi ostali p > 0,035. Najvišje povprečje
pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 3. letniku, sledijo 2. letnik, 1. letnik in na-
zadnje 9. razred.

Skrbi (χ2(3) = 10,75; p = 0,013): 1. letnik in 3. letnik (Z = –2,98; p = 0,003); vsi os-
tali p > 0,011. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 1. letni-
ku, sledijo 9. razred, 2. letnik in nazadnje 3. letnik.

Odločanje (χ2(3) = 8,84; p = 0,032): vsi p > 0,012. Najvišje povprečje pri ome-
njeni spremenljivki se kaže pri 2. in 3. letniku, sledijo 1. letnik in nazadnje 9.
razred.

Pripadnost (χ2(3) = 26,22; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –4,20; p < 0,001),
1. letnik in 2. letnik (Z = –4,41; p < 0,001), 1. letnik in 3. letnik (Z = –3,98; p < 0,001);
vsi ostali p > 0,684. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 1.
letniku, sledi 9. razred, najnižje in enako povprečje pa imata 2. in 3. letnik.

Prispevanje (χ2(3) = 9,26; p = 0,026): vsi p > 0,009. Najvišje povprečje pri
omenjeni spremenljivki se kaže pri 1. letniku, sledijo 2. letnik, 3. letnik in nazad-
nje 9. razred.

ANOVA za čuječnost in različnost:
Test homogenosti varianc je pokazal homogenost varianc v obeh spremenljiv-
kah (vsi p > 0,068). Pri spremenljivki različnost razlik po letnikih ni (F(3) = 2,07;
p = 0,102), medtem ko so se razlike pri spremenljivki čuječnost izkazale za sta-
tistično pomembne (F(3) = 12,31; p < 0,001) – tudi pri vseh parnih primerjavah
z 9. razredom, in sicer 9. razred in 1. letnik (p = 0,001), 9. razred in 2. letnik (p =
0,001), 9. razred in 3. letnik (p < 0,001), vsi ostali p > 0,476. 9. razred poroča o naj-
več čuječnosti, sledijo pa 1., 2. in 3. letnik.

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60