Page 53 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 53
0,003); vsi ostali p > 0,917. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se 53
kaže pri 9. razredu, sledijo 2. letnik, 3. letnik in nazadnje 1. letnik.
Besedno nasilje (χ2(3) = 39,38; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –6,15; p <
0,001), 9. razred in 2. letnik (Z = –3,35; p = 0,001), 9. razred in 3. letnik (Z = –2,96; p
= 0,003), 1. letnik in 2. letnik (Z = –2,87; p = 0,004), 1. letnik in 3. letnik (Z = –2,87;
p = 0,004); vsi ostali p > 0,878. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se
kaže pri 9. razredu, sledijo 2. letnik, 3. letnik in nazadnje 1. letnik.
Odnosno nasilje (χ2(3) = 50,63; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –6,52; p <
0,001), 9. razred in 2. letnik (Z = –3,10; p = 0,002), 9. razred in 3. letnik (Z = –4,71;
p < 0,001), 1. letnik in 2. letnik (Z = –3,59; p < 0,001); vsi ostali p > 0,062. Najvišje
povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 9. razredu, sledita 2. letnik in
3. letnik, nazadnje pa 1. letnik.
Viktimizacija (χ2(3) = 55,00; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –6,82; p <
0,001), 9. razred in 2. letnik (Z = –4,74; p < 0,001), 9. razred in 3. letnik (Z = –4,48;
p < 0,001); vsi ostali p > 0,019. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se
kaže pri 9. razredu, sledita 2. letnik in 3. letnik, nazadnje pa 1. letnik.
Telesna viktimizacija (χ2(3) = 39,95; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –5,15;
p < 0,001), 9. razred in 2. letnik (Z = –3,18; p = 0,001), 9. razred in 3. letnik (Z =
–4,84; p < 0,001); vsi ostali p > 0,033. Najvišje povprečje pri omenjeni spremen-
ljivki se kaže pri 9. razredu, sledita 2. letnik in 3. letnik, nazadnje pa 1. letnik.
Besedna viktimizacija (χ2(3) = 59,94; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z =
–7,24; p < 0,001), 9. razred in 2. letnik (Z = –4,45; p < 0,001), 9. razred in 3. letnik (Z
= –4,70; p < 0,001), 1. letnik in 2. letnik (Z = –2,95; p = 0,003); vsi ostali p > 0,025.
Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 9. razredu, sledijo 2.
letnik, 3. letnik in nazadnje 1. letnik.
Odnosna viktimizacija (χ2(3) = 22,50; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z =
–3,30; p = 0,001), 9. razred in 2. letnik (Z = –4,25; p < 0,001); vsi ostali p > 0,009.
Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 9. razredu, sledijo 2.
letnik, 3. letnik in nazadnje 1. letnik.
kvantitativni del: analize vprašalnikov
kaže pri 9. razredu, sledijo 2. letnik, 3. letnik in nazadnje 1. letnik.
Besedno nasilje (χ2(3) = 39,38; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –6,15; p <
0,001), 9. razred in 2. letnik (Z = –3,35; p = 0,001), 9. razred in 3. letnik (Z = –2,96; p
= 0,003), 1. letnik in 2. letnik (Z = –2,87; p = 0,004), 1. letnik in 3. letnik (Z = –2,87;
p = 0,004); vsi ostali p > 0,878. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se
kaže pri 9. razredu, sledijo 2. letnik, 3. letnik in nazadnje 1. letnik.
Odnosno nasilje (χ2(3) = 50,63; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –6,52; p <
0,001), 9. razred in 2. letnik (Z = –3,10; p = 0,002), 9. razred in 3. letnik (Z = –4,71;
p < 0,001), 1. letnik in 2. letnik (Z = –3,59; p < 0,001); vsi ostali p > 0,062. Najvišje
povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 9. razredu, sledita 2. letnik in
3. letnik, nazadnje pa 1. letnik.
Viktimizacija (χ2(3) = 55,00; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –6,82; p <
0,001), 9. razred in 2. letnik (Z = –4,74; p < 0,001), 9. razred in 3. letnik (Z = –4,48;
p < 0,001); vsi ostali p > 0,019. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se
kaže pri 9. razredu, sledita 2. letnik in 3. letnik, nazadnje pa 1. letnik.
Telesna viktimizacija (χ2(3) = 39,95; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –5,15;
p < 0,001), 9. razred in 2. letnik (Z = –3,18; p = 0,001), 9. razred in 3. letnik (Z =
–4,84; p < 0,001); vsi ostali p > 0,033. Najvišje povprečje pri omenjeni spremen-
ljivki se kaže pri 9. razredu, sledita 2. letnik in 3. letnik, nazadnje pa 1. letnik.
Besedna viktimizacija (χ2(3) = 59,94; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z =
–7,24; p < 0,001), 9. razred in 2. letnik (Z = –4,45; p < 0,001), 9. razred in 3. letnik (Z
= –4,70; p < 0,001), 1. letnik in 2. letnik (Z = –2,95; p = 0,003); vsi ostali p > 0,025.
Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 9. razredu, sledijo 2.
letnik, 3. letnik in nazadnje 1. letnik.
Odnosna viktimizacija (χ2(3) = 22,50; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z =
–3,30; p = 0,001), 9. razred in 2. letnik (Z = –4,25; p < 0,001); vsi ostali p > 0,009.
Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 9. razredu, sledijo 2.
letnik, 3. letnik in nazadnje 1. letnik.
kvantitativni del: analize vprašalnikov