Page 52 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 52
višje povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 9. razredu, sledijo 3.
letnik, 2. letnik in nazadnje 1. letnik.

Odnosna viktimizacija (χ2(3) = 40,10; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z =
–5,81; p < 0,001), 9. razred in 2. letnik (Z = –4,57; p < 0,001), 9. razred in 3. letnik
(Z = –3,61; p < 0,001); vsi ostali p > 0,055. Najvišje povprečje pri omenjeni spre-
menljivki se kaže pri 9. razredu, sledijo 3. letnik, 2. letnik in nazadnje 1. letnik.

Spletno nasilje (χ2(3) = 9,51; p = 0,023): 1. letnik in 3. letnik (Z = –3,06; p =
0,002); vsi ostali p > 0,036. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se ka-
že pri 3. letniku, sledijo 9. razred, 2. letnik in nazadnje 1. letnik.

Spletna viktimizacija (χ2(3) = 8,28; p = 0,040): vsi p > 0,010. Najvišje povpre-
čje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 9. razredu, sledijo 2. letnik, 3. letnik
in nazadnje 1. letnik.

Tretje merjenje

Tabela 11: Povprečja in standardne deviacije glede na obiskovan razred
za vprašalnik medvrstniških odnosov: nasilno vedenje in viktimizacija
52 v tretjem merjenju

Nasilno vedenje 9. razred 1. letnik 2. letnik 3. letnik
Telesno nasilje M SD M SD M SD M SD
Besedno nasilje 1,46 0,73 1,22 0,45 1,36 0,69 1,29 0,52
Odnosno nasilje 1,37 0,77 1,14 0,44 1,27 0,67 1,18 0,49
Viktimizacija 1,69 0,95 1,36 0,63 1,53 0,84 1,51 0,80
Telesna viktimizacija 1,33 0,65 1,15 0,42 1,29 0,68 1,19 0,46
Besedna viktimizacija 1,40 0,69 1,18 0,44 1,29 0,65 1,24 0,50
Odnosna viktimizacija 1,28 0,63 1,11 0,39 1,22 0,65 1,14 0,45
Spletno nasilje 1,59 0,94 1,26 0,58 1,41 0,77 1,37 0,75
Spletna viktimizacija 1,34 0,73 1,19 0,50 1,25 0,66 1,22 0,52
1,22 0,52 1,16 0,40 1,23 0,54 1,16 0,36
1,15 0,48 1,09 0,34 1,17 0,55 1,09 0,29

Nasilno vedenje (χ2(3) = 55,23; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –7,16; p <
0,001), 9. razred in 2. letnik (Z = –3,68; p < 0,001), 9. razred in 3. letnik (Z = –4,24;
p < 0,001), 1. letnik in 2. letnik (Z = –3,64; p < 0,001), 1. letnik in 3. letnik (Z = –2,70;
p = 0,007); vsi ostali p > 0,417. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se
kaže pri 9. razredu, sledijo 2. letnik, 3. letnik in nazadnje 1. letnik.

Telesno nasilje (χ2(3) = 66,04; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –6,77; p <
0,001), 9. razred in 2. letnik (Z = –3,62; p < 0,001), 9. razred in 3. letnik (Z = –6,18;
p < 0,001), 1. letnik in 2. letnik (Z = –3,32; p = 0,001), 2. letnik in 3. letnik (Z = –3,01;

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57