Page 59 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 59
bne (F(3, 814,279) = 8,95; p < 0,001) – parne primerjave so glede na prila-
gojeno mejo statistične pomembnosti (p = 0,008) pokazale razlike med 1. letni-
kom in 9. razredom (p = 0,008), 2. letnikom in 9. razredom (p < 0,001) ter med 3.
letnikom in 9. razredom (p < 0,001); vsi ostali p > 0,999. 9. razred poroča o naj-
več čuječnosti, sledijo pa 1. letnik, 2. letnik in nazadnje 3. letnik.
Četrto merjenje
Tabela 19: Povprečja in standardne deviacije glede na obiskovan razred
za vprašalnik empatije, čuječnost in lestvice anksioznosti v četrtem
merjenju
Empatična skrb 9. razred 1. letnik 2. letnik 3. letnik 59
Zavzemanje perspektive M SD M SD M SD M SD
3,63 0,65 3,62 0,70 3,51 0,67 3,53 0,62
Anksioznost 3,42 0,60 3,46 0,61 3,37 0,66 3,40 0,60
COVID-19 anksioznost 2,37 0,63 2,26 0,67 2,25 0,65 2,18 0,60
2,55 1,00 2,55 0,97 2,54 0,93 2,51 0,89
Čustva 2,73 0,95 2,57 0,95 2,60 0,92 2,47 0,85
Skrbi 3,38 0,90 3,20 0,98 3,14 0,98 3,12 0,88
Odločanje 1,01 0,33 1,00 0,34 1,00 0,34 0,96 0,33
Čuječnost 3,71 1,00 3,75 1,02 3,72 1,02 3,85 0,93
Tabela 20: Povprečja in standardne deviacije glede na obiskovan razred
za pripadnost, različnost in prispevanje v četrtem merjenju
Pripadnost 9. razred 1. letnik 2. letnik 3. letnik
Različnost M SD M SD M SD M SD
Prispevanje 3,07 0,60 3,12 0,58 2,95 0,59 3,08 0,50
3,73 0,94 3,63 0,98 3,48 1,03 3,64 0,94
2,51 0,66 2,53 0,69 2,41 0,76 2,46 0,56
Pripadnost (χ2(3) = 15,42; p = 0,001): 1. letnik in 2. letnik (Z = –3,72; p < 0,001); vsi
ostali p > 0,009. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 1. le-
tniku, sledijo 3. letnik, 9. razred in nazadnje 2. letnik.
Različnost (χ2(3) = 8,44; p = 0,038): vsi p > 0,016. Najvišje povprečje pri ome-
njeni spremenljivki se kaže pri 9. razredu, sledijo 3. letnik, 1. letnik in nazadnje
2. letnik.
kvantitativni del: analize vprašalnikov
gojeno mejo statistične pomembnosti (p = 0,008) pokazale razlike med 1. letni-
kom in 9. razredom (p = 0,008), 2. letnikom in 9. razredom (p < 0,001) ter med 3.
letnikom in 9. razredom (p < 0,001); vsi ostali p > 0,999. 9. razred poroča o naj-
več čuječnosti, sledijo pa 1. letnik, 2. letnik in nazadnje 3. letnik.
Četrto merjenje
Tabela 19: Povprečja in standardne deviacije glede na obiskovan razred
za vprašalnik empatije, čuječnost in lestvice anksioznosti v četrtem
merjenju
Empatična skrb 9. razred 1. letnik 2. letnik 3. letnik 59
Zavzemanje perspektive M SD M SD M SD M SD
3,63 0,65 3,62 0,70 3,51 0,67 3,53 0,62
Anksioznost 3,42 0,60 3,46 0,61 3,37 0,66 3,40 0,60
COVID-19 anksioznost 2,37 0,63 2,26 0,67 2,25 0,65 2,18 0,60
2,55 1,00 2,55 0,97 2,54 0,93 2,51 0,89
Čustva 2,73 0,95 2,57 0,95 2,60 0,92 2,47 0,85
Skrbi 3,38 0,90 3,20 0,98 3,14 0,98 3,12 0,88
Odločanje 1,01 0,33 1,00 0,34 1,00 0,34 0,96 0,33
Čuječnost 3,71 1,00 3,75 1,02 3,72 1,02 3,85 0,93
Tabela 20: Povprečja in standardne deviacije glede na obiskovan razred
za pripadnost, različnost in prispevanje v četrtem merjenju
Pripadnost 9. razred 1. letnik 2. letnik 3. letnik
Različnost M SD M SD M SD M SD
Prispevanje 3,07 0,60 3,12 0,58 2,95 0,59 3,08 0,50
3,73 0,94 3,63 0,98 3,48 1,03 3,64 0,94
2,51 0,66 2,53 0,69 2,41 0,76 2,46 0,56
Pripadnost (χ2(3) = 15,42; p = 0,001): 1. letnik in 2. letnik (Z = –3,72; p < 0,001); vsi
ostali p > 0,009. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 1. le-
tniku, sledijo 3. letnik, 9. razred in nazadnje 2. letnik.
Različnost (χ2(3) = 8,44; p = 0,038): vsi p > 0,016. Najvišje povprečje pri ome-
njeni spremenljivki se kaže pri 9. razredu, sledijo 3. letnik, 1. letnik in nazadnje
2. letnik.
kvantitativni del: analize vprašalnikov