Page 50 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 50
Besedno nasilje (χ2(3) = 25,84; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –4,45; p <
0,001), 1. letnik in 2. letnik (Z = –3,47; p = 0,001), 1. letnik in 3. letnik (Z = –4,44; p
< 0,001); vsi ostali p > 0,363. 9. razred poroča o največ besednega nasilja, sledi-
jo pa 2., 3. in 1. letnik.

Odnosno nasilje (χ2(3) = 22,23; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –4,34; p <
0,001), 1. letnik in 2. letnik (Z = –3,92; p < 0,001); vsi ostali p > 0,010. 9. razred na-
vaja največ odnosnega nasilja, sledijo pa 1., 2. in 3. letnik.

Viktimizacija (χ2(3) = 65,34; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –7,65; p <
0,001), 9. razred in 2. letnik (Z = –5,14; p < 0,001), 9. razred in 3. letnik (Z = –4,34; p
< 0,001), 1. letnik in 2. letnik (Z = –2,91; p = 0,004), 1. letnik in 3. letnik (Z = –3,48;
p < 0,001); vsi ostali p > 0,559. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se
kaže pri 9. razredu, sledi 1. letnik; najnižji in enaki aritmetični sredini pa imata
2. in 3. letnik.

Telesna viktimizacija (χ2(3) = 84,94; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –6,38;
p < 0,001), 9. razred in 2. letnik (Z = –5,60; p < 0,001), 9. razred in 3. letnik (Z =
–7,99; p < 0,001), 2. letnik in 3. letnik (Z = –2,93; p = 0,003); vsi ostali p > 0,064.
Najvišje in enako povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 9. razredu in
50 1. letniku, sledi 2. letnik in nazadnje 3. letnik.

Besedna viktimizacija (χ2(3) = 62,19; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –7,57;
p < 0,001), 9. razred in 2. letnik (Z = –4,65; p < 0,001), 9. razred in 3. letnik (Z =
–3,57; p < 0,001), 1. letnik in 2. letnik (Z = –3,35; p = 0,001), 1. letnik in 3. letnik (Z
= –4,08; p < 0,001); vsi ostali p > 0,375. Najvišje in enako povprečje pri omenje-
ni spremenljivki se kaže pri 9. razredu in 3. letniku, sledi 2. letnik in nazadnje 1.
letnik.

Odnosna viktimizacija (χ2(3) = 39,06; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z =
–5,80; p < 0,001), 9. razred in 2. letnik (Z = –4,23; p < 0,001), 9. razred in 3. letnik
(Z = –3,59; p < 0,001); vsi ostali p > 0,040. Najvišje povprečje pri omenjeni spre-
menljivki se kaže pri 9. razredu, sledijo 3. letnik, 1. letnik in nazadnje 2. letnik.

Spletno nasilje (χ2(3) = 12,78; p = 0,005): 1. letnik in 2. letnik (Z = –3,41; p =
0,001); vsi ostali p > 0,009. 9. razred poroča največ spletnega nasilja, sledijo pa
2., 1. in 3. letnik.

Spletna viktimizacija (χ2(3) = 15,54; p = 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –3,66;
p < 0,001); vsi ostali p > 0,013. 9. razred poroča o največ spletne viktimizacije,
sledijo pa 1., 2. in 3. letnik.

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55