Page 49 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 49
Skrb (χ2(3) = 12,85; p = 0,005): 1. letnik in 2. letnik (Z = –3,14; p = 0,002); vsi os-
tali p > 0,013. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 9. razre-
du, sledijo 1. letnik, 3. letnik in nazadnje 2. letnik.

Povezanost (χ2(3) = 22,79; p < 0,001): 9. razred in 2. letnik (Z = –3,31; p =
0,001), 1. letnik in 2. letnik (Z = –3,72; p < 0,001), 2. letnik in 3. letnik (Z = –4,00; p
< 0,001); vsi ostali p > 0,562. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se
kaže pri 9. razredu, sledijo 3. letnik, 1. letnik in nazadnje 2. letnik.

1.3 Nasilno vedenje in viktimizacija

Prvo merjenje

Tabela 9: Povprečja in standardne deviacije glede na obiskovan razred
za vprašalnik medvrstniških odnosov: nasilno vedenje in viktimizacija
v prvem merjenju

9. razred 1. letnik 2. letnik 3. letnik 49
M SD M SD M SD M SD
Nasilno vedenje 1,46 0,75 1,30 0,72 1,34 0,52 1,29 0,43
Telesno nasilje 1,37 0,75 1,23 0,74 1,23 0,57 1,13 0,34
Besedno nasilje 1,69 0,84 1,44 0,80 1,55 0,78 1,54 0,73
Odnosno nasilje 1,32 0,77 1,24 0,72 1,23 0,42 1,20 0,41
Viktimizacija 1,32 0,71 1,28 0,72 1,27 0,46 1,27 0,45
Telesna viktimizacija 1,19 0,65 1,19 0,70 1,15 0,42 1,08 0,29
Besedna viktimizacija 1,47 0,86 1,40 0,85 1,44 0,70 1,47 0,74
Odnosna viktimizacija 1,30 0,71 1,25 0,73 1,22 0,46 1,26 0,60
Spletno nasilje 1,41 0,71 1,22 0,68 1,23 0,45 1,17 0,32
Spletna viktimizacija 1,30 0,70 1,17 0,71 1,10 0,31 1,08 0,23

Nasilno vedenje (χ2(3) = 31,83; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –5,33; p <
0,001), 1. letnik in 2. letnik (Z = –3,75; p < 0,001), 1. letnik in 3. letnik (Z = –4,10; p
< 0,001); vsi ostali p > 0,114. 9. razred poroča o največ nasilnega vedenja, sledi-
jo pa 2., 1. in 3. letnik.

Telesno nasilje (χ2(3) = 69,09; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –6,63; p <
0,001), 9. razred in 2. letnik (Z = –3,98; p < 0,001), 9. razred in 3. letnik (Z = –6,94;
p < 0,001), 1. letnik in 2. letnik (Z = –2,82; p = 0,005), 2. letnik in 3. letnik (Z = –3,17;
p = 0,002); vsi ostali p > 0,712. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se
kaže pri 9. razredu, sledita 1. in 2. letnik, ki imata enako aritmetično sredino, naj-
nižje povprečje ima 3. letnik.

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54