Page 48 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 48
tje merjenje
Tabela 7: Povprečja in standardne deviacije glede na obiskovan razred
za kazalnike pozitivnega razvoja mladih v tretjem merjenju
Kompetentnost 9. razred 1. letnik 2. letnik 3. letnik
Samozavest M SD M SD M SD M SD
Karakter 3,52 0,73 3,43 0,71 3,37 0,72 3,44 0,62
Skrb 3,62 0,95 3,61 0,86 3,56 0,92 3,69 0,78
Povezanost 3,87 0,61 3,86 0,59 3,86 0,57 3,84 0,52
3,85 0,86 3,93 0,79 3,86 0,82 3,88 0,78
3,73 0,73 3,84 0,63 3,65 0,69 3,64 0,66
Kompetentnost (χ2(3) = 15,19; p = 0,002): 9. razred in 2. letnik (Z = –3,71; p <
0,001); vsi ostali p > 0,037. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se ka-
že pri 9. razredu, sledijo 3. letnik, 1. letnik in nazadnje 2. letnik.
48 Povezanost (χ2(3) = 19,85; p < 0,001): 1. letnik in 2. letnik (Z = –3,83; p < 0,001),
1. letnik in 3. letnik (Z = –3,86; p < 0,001); vsi ostali p > 0,033. Najvišje povprečje
pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 1. letniku, sledijo 9. razred, 2. letnik in na-
zadnje 3. letnik.
Četrto merjenje
Tabela 8: Povprečja in standardne deviacije glede na obiskovan razred
za kazalnike pozitivnega razvoja mladih v četrtem merjenju
Kompetentnost 9. razred 1. letnik 2. letnik 3. letnik
Samozavest M SD M SD M SD M SD
Karakter 3,40 0,73 3,37 0,70 3,30 0,70 3,42 0,63
Skrb 3,44 1,00 3,60 0,84 3,57 0,91 3,61 0,90
Povezanost 3,90 0,64 3,89 0,56 3,79 0,61 3,79 0,54
3,99 0,70 3,95 0,83 3,76 0,82 3,85 0,74
3,76 0,71 3,71 0,63 3,47 0,74 3,74 0,60
Karakter (χ2(3) = 8,04; p = 0,045): vsi p > 0,029. Najvišje povprečje pri omenje-
ni spremenljivki se kaže pri 9. razredu, sledi 1.letnik in nazadnje 2. letnik ter 3.
letnik.
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
Tabela 7: Povprečja in standardne deviacije glede na obiskovan razred
za kazalnike pozitivnega razvoja mladih v tretjem merjenju
Kompetentnost 9. razred 1. letnik 2. letnik 3. letnik
Samozavest M SD M SD M SD M SD
Karakter 3,52 0,73 3,43 0,71 3,37 0,72 3,44 0,62
Skrb 3,62 0,95 3,61 0,86 3,56 0,92 3,69 0,78
Povezanost 3,87 0,61 3,86 0,59 3,86 0,57 3,84 0,52
3,85 0,86 3,93 0,79 3,86 0,82 3,88 0,78
3,73 0,73 3,84 0,63 3,65 0,69 3,64 0,66
Kompetentnost (χ2(3) = 15,19; p = 0,002): 9. razred in 2. letnik (Z = –3,71; p <
0,001); vsi ostali p > 0,037. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se ka-
že pri 9. razredu, sledijo 3. letnik, 1. letnik in nazadnje 2. letnik.
48 Povezanost (χ2(3) = 19,85; p < 0,001): 1. letnik in 2. letnik (Z = –3,83; p < 0,001),
1. letnik in 3. letnik (Z = –3,86; p < 0,001); vsi ostali p > 0,033. Najvišje povprečje
pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 1. letniku, sledijo 9. razred, 2. letnik in na-
zadnje 3. letnik.
Četrto merjenje
Tabela 8: Povprečja in standardne deviacije glede na obiskovan razred
za kazalnike pozitivnega razvoja mladih v četrtem merjenju
Kompetentnost 9. razred 1. letnik 2. letnik 3. letnik
Samozavest M SD M SD M SD M SD
Karakter 3,40 0,73 3,37 0,70 3,30 0,70 3,42 0,63
Skrb 3,44 1,00 3,60 0,84 3,57 0,91 3,61 0,90
Povezanost 3,90 0,64 3,89 0,56 3,79 0,61 3,79 0,54
3,99 0,70 3,95 0,83 3,76 0,82 3,85 0,74
3,76 0,71 3,71 0,63 3,47 0,74 3,74 0,60
Karakter (χ2(3) = 8,04; p = 0,045): vsi p > 0,029. Najvišje povprečje pri omenje-
ni spremenljivki se kaže pri 9. razredu, sledi 1.letnik in nazadnje 2. letnik ter 3.
letnik.
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij