Page 47 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 47
prečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 9. razredu, sledi 1. letnik; naj-
nižji in enaki aritmetični sredini pa imata 2. in 3. letnik.

Skrb (χ2(3) = 10,88; p = 0,012): 1. letnik in 2. letnik (Z = –2,64; p = 0,008), 1. le-
tnik in 3. letnik (Z = –2,98; p = 0,003); vsi ostali p > 0,101. Najvišje povprečje pri
omenjeni spremenljivki se kaže pri 1. letniku, sledi 2. letnik, nato 3. letnik in na-
zadnje 9. razred.

Povezanost (χ2(3) = 43,34; p < 0,001): 9. razred in 2. letnik (Z = –4,53; p <
0,001), 9. razred in 3. letnik (Z = –4,59; p < 0,001), 1. letnik in 2. letnik (Z = –4,73;
p < 0,001), 1. letnik in 3. letnik (Z = –4,77; p < 0,001); vsi ostali p > 0,702. 9. razred
čuti največ povezanosti, sledijo pa 1., 2. in 3. letnik.

Drugo merjenje

Tabela 6: Povprečja in standardne deviacije glede na obiskovan razred
za kazalnike pozitivnega razvoja mladih v drugem merjenju

9. razred 1. letnik 2. letnik 3. letnik 47
M SD M SD M SD M SD
Kompetentnost 3,48 0,72 3,36 0,70 3,25 0,73 3,32 0,64
Samozavest 3,60 0,91 3,66 0,81 3,43 0,99 3,56 0,86
Karakter 3,84 0,63 3,91 0,51 3,86 0,55 3,82 0,48
Skrb 3,85 0,89 3,96 0,77 3,98 0,80 3,90 0,71
Povezanost 3,70 0,71 3,82 0,60 3,63 0,69 3,62 0,64

Kompetentnost (χ2(3) = 28,58; p < 0,001): 9. razred in 2. letnik (Z = –5,05; p <
0,001), 9. razred in 3. letnik (Z = –3,51; p < 0,001), 1. letnik in 2. letnik (Z = –2,66; p
= 0,008); vsi ostali p > 0,025. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se
kaže pri 9. razredu, sledijo 1. letnik, 3. letnik in nazadnje 2. letnik.

Samozavest (χ2(3) = 10,03; p = 0,018): 1. letnik in 2. letnik (Z = –2,83; p =
0,005); vsi ostali p > 0,011. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se ka-
že pri 1. letniku, sledijo 9. razred, 3. letnik in nazadnje 2. letnik.

Povezanost (χ2(3) = 18,18; p < 0,001): 1. letnik in 2. letnik (Z = –3,67; p < 0,001),
1. letnik in 3. letnik (Z = –3,58; p < 0,001); vsi ostali p > 0,041. Najvišje povprečje
pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 1. letniku, sledijo 2. letnik, 3. letnik in na-
zadnje 9. razred.

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52