Page 515 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 515
ka 4: Interakcija med časom in spolom v povezanosti pri skupini NPI.

515

5.0 Primerjave med intervencijsko in kontrolno skupino
(GIM in SPI)
Gimnazija

Tabela 5: Primerjava med intervencijsko in kontrolno skupino: GIM.

Intervencija Kontrola Skupina Čas x skupina
F F
Pred Po Pred Po 0,10
M (SD) M (SD) M (SD) M (SD) 0,65 4,50**
1,30 1,06
Kompetentnost 3,60 (0,51) 3,55 (0,53) 3,44 (0,53) 3,62 (0,54) 0,91
Samozavest 3,66* 0,21
Karakter 3,58 (0,62) 3,68 (0,66) 3,78 (0,66) 3,76 (0,73) 0,01 4,88**
Skrb
Povezanost 3,67 (0,46) 3,76 (0,45) 3,88 (0,64) 3,86 (0,53)

3,57 (0,79) 3,58 (0,58) 3,95 (0,75) 3,90 (0,62)

3,76 (0,40) 3,94 (0,46) 3,90 (0,53) 3,83 (0,55)

Opombe: Pred – pred izvedeno intervencijo, Po – po izvedeni
intervenciji. p* < 0,10; p** < 0,05; p*** < 0,001

Preverile smo tudi, ali je prišlo do razlik v kazalnikih pozitivnega razvoja
mladih med intervencijsko in kontrolno skupino gimnazijk_cev (glej tabelo 5).
Mejne razlike med skupinama so se pokazale zgolj v skrbi, in sicer je kontrolna
skupina poročala o višji spremembi v skrbi kot intervencijska skupina. Preve-

učinek intervencije pyd-si-program na kazalnike pozitivnega razvoja mladih
   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520