Page 517 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 517
Srednje poklicno izobraževanje

Preverile smo razlike med intervencijsko in kontrolno skupino (glej tabelo 6).
ANOVA za mešan načrt je pokazala, da razlik med skupinama ni bilo, je pa priš-
lo do interakcije med skupino in časom. Prišlo je namreč do mejne spremembe
v času v povezanosti, in sicer je v intervencijski skupini povezanost ostala sta-
bilna, medtem ko se je v kontrolni skupini znižala (slika 7).

Tabela 6: Primerjava med intervencijsko in kontrolno skupino: SPI.

Intervencija Kontrola Skupina Čas x skupina
F F
Pred Po Pred Po 0,02 0,05
M (SD) M (SD) M (SD) M (SD) 0,76 2,28
0,29 0,02
Kompetentnost 3,63 (0,53) 3,54 (0,85) 3,62 (0,56) 3,62 (0,73) 0,31
Samozavest 0,09
Karakter 4,35 (0,37) 3,58 (1,08) 3,76 (0,63) 3,67 (0,93) 0,00 3,68*
Skrb
Povezanost 3,64 (0,89) 3,31 (1,06) 3,84 (0,62) 3,44 (0,78)

3,15 (1,12) 3,33 (1,00) 3,40 (0,88) 3,31 (0,91)

517

3,72 (0,53) 3,81 (0,79) 3,978 (0,56) 3,52 (0,75)

Opombe: Pred – pred izvedeno intervencijo, Po – po izvedeni
intervenciji. p* < 0,10; p** < 0,05; p*** < 0,001

Slika 7: Interakcija med časom in vključenostjo v intervencijo
v povezanosti pri skupini SPI.

učinek intervencije pyd-si-program na kazalnike pozitivnega razvoja mladih
   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522