Page 514 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 514
Nižje poklicno izobraževanje

Pri skupini, ki je bila vključena v nižje poklicno izobraževanje, ni bilo razlik v ča-
su (glej tabelo 4). Primerjale smo tudi razlike glede na spol in spremembe v času.
Pokazale so se razlike glede na spol v samozavesti (F = 7,65; p < 0,05; ŋ2 = 0,56),
skrbi (F = 10,24; p < 0,05; ŋ2 = 0,63) in povezanosti (F = 5,97; p = 0,05; ŋ2 = 0,50).
Dekleta so poročala o višji samozavesti, višji skrbi in višji povezanosti. ANOVA
za mešan načrt je pokazala, da je prišlo do interakcije med spolom in časom pri
spremenljivkah kompetentnost (F = 4,19; p = 0,09; ŋ2 = 0,41) in pri povezanosti (F
= 8,45; p < 0,05; ŋ2 = 0,58). Pri dekletih je kompetentnost ostala stabilna, medtem
ko se je povezanost zvišala. Pri fantih sta oba kazalnika upadla (glej sliki 2 in 3).

Tabela 4: Spremembe v času znotraj posameznice_ka: NPI.

Pred Po SS F
M SD M SD

Kompetentnost 3,67 0,78 3,00 1,07 2,00 2,01

514 Samozavest 4,06 0,72 3,67 1,34 0,68 0,46

Karakter 3,99 0,91 3,60 1,16 0,68 0,80

Skrb 3,57 1,43 3,67 1,14 0,04 0,03

Povezanost 4,33 0,45 3,71 1,16 1,76 2,49

Opombe: Pred – pred izvedeno intervencijo, Po – po izvedeni
intervenciji. p* < 0,10; p** < 0,05; p*** < 0,001

Slika 3: Interakcija med časom in spolom v kompetentnosti pri skupini NPI.

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519