Page 516 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 516
Slika 5: Interakcija med časom in vključenostjo v intervencijo
516 v kompetentnosti pri skupini GIM.

rile smo tudi interakcijo med časom in tem, ali so bili vključeni v intervencijo.
ANOVA za mešan načrt je pokazala, da se je pri dijakih_njah v kontrolni skupini
v merjenju po izvedeni intervenciji stopnja kompetentnosti v primerjavi z di-
jaki_njami v intervencijski skupini zvišala, medtem ko je pri slednjih ostala sta-
bilna (glej sliko 5). Ravno nasprotno pa je ANOVA za mešani načrt pokazala, da
so v intervencijski skupini po izvedeni intervenciji poročali o višji stopnji pove-
zanosti v primerjavi s kontrolno skupino (glej sliko 6).

Slika 6: Interakcija med časom in vključenostjo v intervencijo
v povezanosti pri skupini GIM.

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521