Page 511 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 511
rec in merski pripomočki, uporabljeni z namenom evalvacije učinkov PYD- 511
-SI-MODEL programa, so podrobneje opisani v poglavju Metode. Spodaj pov-
zemamo vpetost intervence v raziskovalni načrt in časovnico projekta.

Za analiziranje podatkov je bil uporabljen statistični program SPSS, verzija
27. Za ugotavljanje sprememb pred in po intervenciji znotraj posameznika je
bila uporabljena ANOVA za ponovljene meritve, za primerjavo med spoloma
ter glede na pogoj (primerjava intervencijske skupine s kontrolno) je bila upo-
rabljena ANOVA za mešan načrt.

Zaradi kontekstualizacije intervencije in prilagajanja izvedbe posamezni
skupini v času izvajanja delavnic so rezultati predstavljeni za vsako interven-
cijsko skupino posebej. Najprej so predstavljeni rezultati za gimnazijski pro-
gram (v nadaljevanju GIM) vključno s primerjavo s kontrolno skupino, nato za
srednje strokovno izobraževanje (v nadaljevanju SSI), sledi srednje poklicno iz-
obraževanje (v nadaljevanju SPI) vključno s primerjavo s kontrolno skupino in
na koncu še nižje poklicno izobraževanje (v nadaljevanju NPI). Dodatno so za
vse skupine, kjer je bilo primerjave možno izvesti, vključene primerjave glede
na spol.

4.0 Spremembe v intervencijskih skupinah
Gimnazija

Tabela 1: Spremembe v času znotraj posameznic_kov v intervencijski
skupini: GIM.

Pred Po SS F
M SD M SD

Kompetentnost 3,60 0,51 3,55 0,53 0,04 0,37

Samozavest 3,58 0,62 3,68 0,66 0,16 1,34

Karakter 3,67 0,46 3,76 0,45 0,10 1,06

Skrb 3,57 0,79 3,58 0,58 0,00 0,01

Povezanost 3,76 0,40 3,94 0,46 0,42 5,30**

Opombe: Pred – pred izvedeno intervencijo, Po – po izvedeni
intervenciji. p* < 0,10; p** < 0,05; p*** < 0,001

V tabeli 1 so razvidna povprečja in standardni odkloni odgovorov udele-
ženk_cev na vprašalnik Pozitivni razvoj mladih (Geldhof idr., 2014) pred in po
izvedeni intervenciji za skupino gimnazijk_cev ter rezultati analize variance s

učinek intervencije pyd-si-program na kazalnike pozitivnega razvoja mladih
   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516