Page 513 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 513
ka 2: Interakcija med časom in spolom v kompetentnosti pri skupini SSI.
513
Srednje poklicno izobraževanje
V intervencijski skupini, ki je bila vključena v srednje poklicno izobraževa-
nje, je ANOVA za ponovljene meritve pokazala, da je prišlo do mejnih razlik
glede spremenljivke samozavest, ki je po intervenciji v tej skupini upadla.
Razlik glede na spol nismo preverjale, saj so bili vsi vključeni v intervenci-
jo fantje.
Tabela 3: Spremembe v času znotraj posameznika_ce v intervencijski
skupini: SPI.
Pred Po SS F
M SD M SD
Kompetentnost 3,63 0,53 3,54 0,85 0,03 0,06
Samozavest 4,35 0,37 3,58 1,08 2,38 4,47*
Karakter 3,64 0,89 3,31 1,06 0,43 0,65
Skrb 3,15 1,12 3,33 1,00 0,14 0,33
Povezanost 3,72 0,53 3,81 0,79 0,04 0,50
Opombe: Pred – pred izvedeno intervencijo, Po – po izvedeni
intervenciji. p* < 0,10; p** < 0,05; p*** < 0,001
učinek intervencije pyd-si-program na kazalnike pozitivnega razvoja mladih
513
Srednje poklicno izobraževanje
V intervencijski skupini, ki je bila vključena v srednje poklicno izobraževa-
nje, je ANOVA za ponovljene meritve pokazala, da je prišlo do mejnih razlik
glede spremenljivke samozavest, ki je po intervenciji v tej skupini upadla.
Razlik glede na spol nismo preverjale, saj so bili vsi vključeni v intervenci-
jo fantje.
Tabela 3: Spremembe v času znotraj posameznika_ce v intervencijski
skupini: SPI.
Pred Po SS F
M SD M SD
Kompetentnost 3,63 0,53 3,54 0,85 0,03 0,06
Samozavest 4,35 0,37 3,58 1,08 2,38 4,47*
Karakter 3,64 0,89 3,31 1,06 0,43 0,65
Skrb 3,15 1,12 3,33 1,00 0,14 0,33
Povezanost 3,72 0,53 3,81 0,79 0,04 0,50
Opombe: Pred – pred izvedeno intervencijo, Po – po izvedeni
intervenciji. p* < 0,10; p** < 0,05; p*** < 0,001
učinek intervencije pyd-si-program na kazalnike pozitivnega razvoja mladih