Page 45 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 45
Opolnomočenje (χ2(3) = 9,42; p = 0,024): 9. razred in 1. letnik (Z = –2,65; p = 45
0,008), 1. letnik in 2. letnik (Z = –2,75; p = 0,006); vsi ostali p > 0,028. Najvišje pov-
prečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 1. letniku, sledijo 3. letnik, 2. letnik
in nazadnje 9. razred.
Meje in pričakovanja (χ2(3) = 33,71; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –4,27;
p < 0,001), 1. letnik in 2. letnik (Z = –4,09; p < 0,001), 1. letnik in 3. letnik (Z = –5,59;
p < 0,001); vsi ostali p > 0,050. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se
kaže pri 1. letniku, sledijo 2. letnik, 9. razred in nazadnje 3. letnik.
Konstruktivna raba časa (χ2(3) = 19,98; p < 0,001): 9. razred in 2. letnik (Z =
–3,68; p < 0,001), 9. razred in 3. letnik (Z = –3,36; p = 0,001); vsi ostali p > 0,010.
Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 9. razredu, sledi 1. le-
tnik in nazadnje 2. in 3. letnik, ki imata enako povprečje.
Pozitivne vrednote (χ2(3) = 8,86; p = 0,031): 1. letnik in 3. letnik (Z = –2,92; p =
0,004); vsi ostali p > 0,043. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se ka-
že pri 1. letniku, sledijo 9. razred, 2. letnik in nazadnje 3. letnik.
Pozitivna identiteta (χ2(3) = 9,06; p = 0,028): 9. razred in 2. letnik (Z = –2,88;
p = 0,004); vsi ostali p > 0,060. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se
kaže pri 9. razredu, sledijo 1. letnik, 3. letnik in nazadnje 2. letnik.
Četrto merjenje
Tabela 4: Povprečja in standardne deviacije glede na obiskovan razred
za razvojne vire v četrtem merjenju
Zunanji viri Podpora 9. razred 1. letnik 2. letnik 3. letnik
Notranji viri Opolnomočenje M SD M SD M SD M SD
Meje in pričakovanja 3,01 0,62 3,00 0,59 2,84 0,61 3,01 0,56
Konstruktivna raba časa 3,34 0,55 3,38 0,49 3,28 0,52 3,35 0,46
Zavezanost učenju 3,13 0,50 3,12 0,48 2,94 0,53 3,10 0,47
Pozitivne vrednote 2,57 0,64 2,54 0,64 2,45 0,60 2,58 0,60
Socialne spretnosti 3,11 0,51 3,01 0,58 2,91 0,52 3,00 0,50
Pozitivna identiteta 3,22 0,49 3,21 0,42 3,11 0,45 3,12 0,41
3,19 0,53 3,16 0,46 3,06 0,67 3,08 0,47
2,87 0,71 2,96 0,60 2,89 0,78 2,94 0,64
Podpora (χ2(3) = 18,88; p < 0,001): 9. razred in 2. letnik (Z = –2,96; p = 0,003), 1. le-
tnik in 2. letnik (Z = –3,60; p < 0,001), 2. letnik in 3. letnik (Z = –3,50; p < 0,001); vsi
ostali p > 0,798. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 3. le-
tniku, sledijo 9. razred, 1. letnik in nazadnje 2. letnik.
kvantitativni del: analize vprašalnikov
0,008), 1. letnik in 2. letnik (Z = –2,75; p = 0,006); vsi ostali p > 0,028. Najvišje pov-
prečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 1. letniku, sledijo 3. letnik, 2. letnik
in nazadnje 9. razred.
Meje in pričakovanja (χ2(3) = 33,71; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –4,27;
p < 0,001), 1. letnik in 2. letnik (Z = –4,09; p < 0,001), 1. letnik in 3. letnik (Z = –5,59;
p < 0,001); vsi ostali p > 0,050. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se
kaže pri 1. letniku, sledijo 2. letnik, 9. razred in nazadnje 3. letnik.
Konstruktivna raba časa (χ2(3) = 19,98; p < 0,001): 9. razred in 2. letnik (Z =
–3,68; p < 0,001), 9. razred in 3. letnik (Z = –3,36; p = 0,001); vsi ostali p > 0,010.
Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 9. razredu, sledi 1. le-
tnik in nazadnje 2. in 3. letnik, ki imata enako povprečje.
Pozitivne vrednote (χ2(3) = 8,86; p = 0,031): 1. letnik in 3. letnik (Z = –2,92; p =
0,004); vsi ostali p > 0,043. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se ka-
že pri 1. letniku, sledijo 9. razred, 2. letnik in nazadnje 3. letnik.
Pozitivna identiteta (χ2(3) = 9,06; p = 0,028): 9. razred in 2. letnik (Z = –2,88;
p = 0,004); vsi ostali p > 0,060. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se
kaže pri 9. razredu, sledijo 1. letnik, 3. letnik in nazadnje 2. letnik.
Četrto merjenje
Tabela 4: Povprečja in standardne deviacije glede na obiskovan razred
za razvojne vire v četrtem merjenju
Zunanji viri Podpora 9. razred 1. letnik 2. letnik 3. letnik
Notranji viri Opolnomočenje M SD M SD M SD M SD
Meje in pričakovanja 3,01 0,62 3,00 0,59 2,84 0,61 3,01 0,56
Konstruktivna raba časa 3,34 0,55 3,38 0,49 3,28 0,52 3,35 0,46
Zavezanost učenju 3,13 0,50 3,12 0,48 2,94 0,53 3,10 0,47
Pozitivne vrednote 2,57 0,64 2,54 0,64 2,45 0,60 2,58 0,60
Socialne spretnosti 3,11 0,51 3,01 0,58 2,91 0,52 3,00 0,50
Pozitivna identiteta 3,22 0,49 3,21 0,42 3,11 0,45 3,12 0,41
3,19 0,53 3,16 0,46 3,06 0,67 3,08 0,47
2,87 0,71 2,96 0,60 2,89 0,78 2,94 0,64
Podpora (χ2(3) = 18,88; p < 0,001): 9. razred in 2. letnik (Z = –2,96; p = 0,003), 1. le-
tnik in 2. letnik (Z = –3,60; p < 0,001), 2. letnik in 3. letnik (Z = –3,50; p < 0,001); vsi
ostali p > 0,798. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 3. le-
tniku, sledijo 9. razred, 1. letnik in nazadnje 2. letnik.
kvantitativni del: analize vprašalnikov