Page 44 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 44
Konstruktivna raba časa (χ2(3) = 17,20; p = 0,001): 9. razred in 2. letnik (Z =
–3,46; p = 0,001), 9. razred in 3. letnik (Z = –3,37; p = 0,001); vsi ostali p > 0,037.
Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 9. razredu, sledijo 1.
letnik, 2. letnik in nazadnje 3. letnik.
Zavezanost učenju (χ2(3) = 10,49; p = 0,015): 9. razred in 2. letnik (Z = –3,11; p
= 0,001); vsi ostali p > 0,045. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se
kaže pri 9. razredu, sledijo 1. letnik, 3. letnik in nazadnje 2. letnik.
Pozitivne vrednote (χ2(3) = 9,74; p = 0,021): 1. letnik in 3. letnik (Z = –2,87; p =
0,004); vsi ostali p > 0,017. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se ka-
že pri 1. letniku, sledijo 9. razred, 2. letnik in nazadnje 3. letnik.
Socialne spretnosti (χ2(3) = 13,76; p = 0,003): 9. razred in 3. letnik (Z = –3,21;
p = 0,001), 1. letnik in 3. letnik (Z = –3,26; p = 0,001); vsi ostali p > 0,030. Najvišje
povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 1. letniku, sledijo 9. razred, 2.
letnik in nazadnje 3. letnik.
Pozitivna identiteta (χ2(3) = 19,72; p < 0,001): 9. razred in 2. letnik (Z = –3,57;
p < 0,001), 1. letnik in 2. letnik (Z = –3,72; p < 0,001); vsi ostali p > 0,018. Najvišje
povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 1. letniku, sledijo 9. razred, 3.
44 letnik in nazadnje 2. letnik.
Tretje merjenje
Tabela 3: Povprečja in standardne deviacije glede na obiskovan razred
za razvojne vire v tretjem merjenju
Zunanji viri Podpora 9. razred 1. letnik 2. letnik 3. letnik
Notranji viri Opolnomočenje M SD M SD M SD M SD
Meje in pričakovanja 3,05 0,60 3,15 0,54 2,97 0,60 2,90 0,61
Konstruktivna raba časa 3,32 0,53 3,43 0,46 3,33 0,49 3,35 0,48
Zavezanost učenju 3,04 0,52 3,19 0,46 3,05 0,49 2,98 0,50
Pozitivne vrednote 2,65 0,61 2,62 0,58 2,51 0,61 2,51 0,60
Socialne spretnosti 2,96 0,53 2,95 0,48 2,92 0,51 2,94 0,51
Pozitivna identiteta 3,18 0,46 3,23 0,44 3,17 0,41 3,13 0,42
3,11 0,52 3,15 0,50 3,10 0,49 3,07 0,44
3,01 0,65 2,99 0,60 2,91 0,65 2,96 0,60
Podpora (χ2(3) = 30,68; p < 0,001): 9. razred in 3. letnik (Z = –3,46; p = 0,001), 1. le-
tnik in 2. letnik (Z = –4,08; p < 0,001), 1. letnik in 3. letnik (Z = –5,05; p < 0,001); vsi
ostali p > 0,024. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 1. le-
tniku, sledijo 9. razred, 2. letnik in nazadnje 3. letnik.
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
–3,46; p = 0,001), 9. razred in 3. letnik (Z = –3,37; p = 0,001); vsi ostali p > 0,037.
Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 9. razredu, sledijo 1.
letnik, 2. letnik in nazadnje 3. letnik.
Zavezanost učenju (χ2(3) = 10,49; p = 0,015): 9. razred in 2. letnik (Z = –3,11; p
= 0,001); vsi ostali p > 0,045. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se
kaže pri 9. razredu, sledijo 1. letnik, 3. letnik in nazadnje 2. letnik.
Pozitivne vrednote (χ2(3) = 9,74; p = 0,021): 1. letnik in 3. letnik (Z = –2,87; p =
0,004); vsi ostali p > 0,017. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se ka-
že pri 1. letniku, sledijo 9. razred, 2. letnik in nazadnje 3. letnik.
Socialne spretnosti (χ2(3) = 13,76; p = 0,003): 9. razred in 3. letnik (Z = –3,21;
p = 0,001), 1. letnik in 3. letnik (Z = –3,26; p = 0,001); vsi ostali p > 0,030. Najvišje
povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 1. letniku, sledijo 9. razred, 2.
letnik in nazadnje 3. letnik.
Pozitivna identiteta (χ2(3) = 19,72; p < 0,001): 9. razred in 2. letnik (Z = –3,57;
p < 0,001), 1. letnik in 2. letnik (Z = –3,72; p < 0,001); vsi ostali p > 0,018. Najvišje
povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 1. letniku, sledijo 9. razred, 3.
44 letnik in nazadnje 2. letnik.
Tretje merjenje
Tabela 3: Povprečja in standardne deviacije glede na obiskovan razred
za razvojne vire v tretjem merjenju
Zunanji viri Podpora 9. razred 1. letnik 2. letnik 3. letnik
Notranji viri Opolnomočenje M SD M SD M SD M SD
Meje in pričakovanja 3,05 0,60 3,15 0,54 2,97 0,60 2,90 0,61
Konstruktivna raba časa 3,32 0,53 3,43 0,46 3,33 0,49 3,35 0,48
Zavezanost učenju 3,04 0,52 3,19 0,46 3,05 0,49 2,98 0,50
Pozitivne vrednote 2,65 0,61 2,62 0,58 2,51 0,61 2,51 0,60
Socialne spretnosti 2,96 0,53 2,95 0,48 2,92 0,51 2,94 0,51
Pozitivna identiteta 3,18 0,46 3,23 0,44 3,17 0,41 3,13 0,42
3,11 0,52 3,15 0,50 3,10 0,49 3,07 0,44
3,01 0,65 2,99 0,60 2,91 0,65 2,96 0,60
Podpora (χ2(3) = 30,68; p < 0,001): 9. razred in 3. letnik (Z = –3,46; p = 0,001), 1. le-
tnik in 2. letnik (Z = –4,08; p < 0,001), 1. letnik in 3. letnik (Z = –5,05; p < 0,001); vsi
ostali p > 0,024. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 1. le-
tniku, sledijo 9. razred, 2. letnik in nazadnje 3. letnik.
pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij