Page 43 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 43
0,001); vsi ostali p > 0,063. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se
kaže pri 1. letniku, sledi 2. letnik, nato 3. letnik in nazadnje 9. razred.

Socialne spretnosti (χ2(3) = 38,42; p < 0,001): 9. razred in 2. letnik (Z = –2,77; p
= 0,006), 9. razred in 3. letnik (Z = –4,41; p < 0,001), 1. letnik in 2. letnik (Z = –3,98;
p < 0,001), 1. letnik in 3. letnik (Z = –5,62; p < 0,001); vsi ostali p > 0,103. Najvišje
povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 1. letniku, sledi 9. razred, nato
2. letnik in nazadnje 3. letnik.

Pozitivna identiteta (χ2(3) = 27,99; p < 0,001): 9. razred in 2. letnik (Z = –3,79;
p < 0,001), 9. razred in 3. letnik (Z = –4,35; p < 0,001), 1. letnik in 2. letnik (Z =
–2,98; p = 0,003), 1. letnik in 3. letnik (Z = –3,55; p < 0,001); vsi ostali p > 0,084.

Drugo merjenje

Tabela 2: Povprečja in standardne deviacije glede na obiskovan razred
za razvojne vire v drugem merjenju

9. razred 1. letnik 2. letnik 3. letnik 43
M SD M SD M SD M SD
Zunanji viri Podpora 3,04 0,55 3,06 0,56 2,89 0,62 2,88 0,60
Notranji viri Opolnomočenje 3,32 0,53 3,40 0,46 3,29 0,52 3,31 0,50
Meje in pričakovanja 3,05 0,51 3,19 0,44 3,04 0,47 2,96 0,49
Konstruktivna raba časa 2,62 0,57 2,57 0,59 2,48 0,62 2,47 0,62
Zavezanost učenju 3,03 0,52 3,00 0,46 2,95 0,48 2,98 0,47
Pozitivne vrednote 3,16 0,47 3,21 0,42 3,15 0,40 3,11 0,42
Socialne spretnosti 3,10 0,52 3,12 0,49 3,08 0,47 3,01 0,44
Pozitivna identiteta 2,97 0,60 3,00 0,60 2,83 0,64 2,89 0,60

Podpora (χ2(3) = 28,81; p < 0,001): 9. razred in 2. letnik (Z = –3,70; p < 0,001), 9. ra-
zred in 3. letnik (Z = –3,72; p < 0,001), 1. letnik in 2. letnik (Z = –3,84; p < 0,001),
1. letnik in 3. letnik (Z = –3,88; p < 0,001); vsi ostali p > 0,673. Najvišje povprečje
pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 1. letniku, sledijo 9. razred, 2. letnik in na-
zadnje 3. letnik.

Opolnomočenje (χ2(3) = 8,67; p = 0,034): 1. letnik in 2. letnik (Z = –2,72; p =
0,007); vsi ostali p > 0,019. Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se ka-
že pri 1. letniku, sledijo 9. razred, 3. letnik in nazadnje 2. letnik.

Meje in pričakovanja (χ2(3) = 43,24; p < 0,001): 9. razred in 1. letnik (Z = –3,82;
p < 0,001), 9. razred in 3. letnik (Z = –2,65; p = 0,008), 1. letnik in 2. letnik (Z =
–4,86; p < 0,001), 1. letnik in 3. letnik (Z = –6,39; p < 0,001); vsi ostali p > 0,041.
Najvišje povprečje pri omenjeni spremenljivki se kaže pri 1. letniku, sledijo 9.
razred, 2. letnik in nazadnje 3. letnik.

kvantitativni del: analize vprašalnikov
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48